Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen lyönyt lastani.

Vierailija
24.03.2019 |

Voinko puhua asiasta neuvolassa vai tehdäänkö minusta heti lastensuojeluilmoitus? Pilaako lastensuojeluilmoitus tulevaisuuteni, ts. mikä merkitys sillä on? Haluaisin apua tämän kaaoksen hallintaan, mutta mistä apua voi saada, jos neuvolassakaan ei uskalla puhua. Rakastan lastani ihan hirveästi.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin. Voithan sä pyytää apua kaaoksen hallintaan, mut itse en menis ehkä mainitsemaan. Tiedät mitä teit ja kaipaat ohjeistusta. Karsi stressitekijöistä. Pyydä hoitoapua. Pääse lenkille/liikkumaan JA tuulettumaan. Koita saada lapset nauramaan joka päivä, se on tärkeä. Tsemppiä. Lasten on tärkeä huomata sekin, milloin meni yli. Että se viiva ja raja oli nyt tuossa. Et älä morkkaa liikaa. Lapset ei mee rikki siitä, pärjäätte kyllä.

Vierailija
2/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä Maria Akatemiaan. https://www.mariaakatemia.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit mainita. Ei se mihinkään johda paitsi että saat ehkä apua. Voit myös pyytää perheneuvolaan lähetettä.

Vierailija
4/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tulostin kerran. Kovaa. Lapsi alkoi itkeä ja itselle tuli hätä mitä tein, pyysin myöhemmin anteeksi ja puhuin lapsen kanssa tästä. Kerroin tapahtuneesta myös neuvolassa vaikka pelotti. Ei tullut lastensuojeluilmoitusta, sain perheohjaajan muutamiksi kerroiksi kylään ja jutellessa ääneen asioista havahduin kuinka väsynyt olin ollut jo pitkään. Nyt on tilanne parempi, saan nukutuksi ja työ/perhe-elämä on tasapainossa. Kannustaisin sinua ehdottomasti puhumaan! Voimia!

Vierailija
5/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskeiseen korjaus, siis tukistin hiuksista

Vierailija
6/6 |
24.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilyönti väsyneen äidin puolelta. Lapsi saattaa sen muistaa lopun ikäänsä, mutta kunhan olet valmis käymään asiaa läpi hänen kanssaan myös 10 vuoden päästä niin asia ok. Minun äitini väsyksissään löi veljeäni rikkalapion harjalla, kun veli tarpeeksi kauan kiusasi ja huudatti minua. Asiasta puhuttiin silloin ja kävivät koko jutun läpi monta kertaa vuosien aikana. EI jäänyt traumaa veljelle. Ymmärrettiin, että äidillä oli burnout ja voimat lopussa. Eli rohkeasti vaan puhut asiasta. Se auttaa varmasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän