Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selittäkäähän päivän Fingerpori

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se viittaa jotenkin suihinottoon. U know, siinä on kuva robotista ihan kikseissä katsomassa robottia joka imee. Et kai vähän niin kuin ihmisille joku fleshlight.

Vierailija
2/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.04.2013 klo 16:04"]

Kaipa se viittaa jotenkin suihinottoon. U know, siinä on kuva robotista ihan kikseissä katsomassa robottia joka imee. Et kai vähän niin kuin ihmisille joku fleshlight.

[/quote]

Tämä tuli mullekin mieleen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli siitä länkisäärisestä robotista mieleen jääkiekkomaalivahti.

Vierailija
4/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli vähän kesymmät visiot. Ajattelin sen olevan vaan robotteja puoleensa vetävä laite.

Vähän niinkuin jotkut ovat ääliömagneetteja. Kaikki ääliöt yrittävät tulla iskemään baarissa ;)

Vierailija
5/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 jatkaa: Tai arkisemmin ajateltuna toi mies odottaa et koska se robotti-imuri imuroi sen robotin. Siis jos ajatellaan et on PÖLYNimuri, jonka tarkotus on imeä pölyt sisäänsä niin toi on vastaava mut tarkotus imeä robotit pois. Kai se mies pohtii et mihin sellasta laitetta tarvitaan. Se selittäis sen miehen olemassaolon kyseisessä stripissä, joka taas olis turha mikäli toi aikasempi selitykseni pitäis paikkansa. 

Vierailija
6/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ostaa nro kakkosen toisen tulkinnan (eli vitosen) robotteja imevästä imurista!

Vierailija
7/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli myös tuo ihan kiltti tulkinta, että imuri joka imee robotteja eikä pölyä. Ehheh, ei ehkä paras strippi tämä.

Vierailija
8/8 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh... naiset ja fingerpori... eikö siellä aivoissa tosiaankaan tapahdu mitään?