Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myrkytön perusvoide vauvalle

Vierailija
08.04.2013 |

Teidän, jotka ette usko siihen, että kaupassa myytävissä voiteissa ym. olisi pidemmän päälle ihmiselle haitallisia aineita, ei tarvitse vastat tähän lainkaan.

Mutta jos joku tietää vauvalle sopivan perusvoiteen, jossa ei ole mitään esimerkiksi näitä aineita (http://www.care2.com/greenliving/top-15-dangerous-ingredients-in-skin-care.html), kertokaa pliis. Löytyisikö jotain luonnonkosmetiikan puolelta?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suuret kiitokset kaikille vastaajille!! Sain kyllä todella paljon tosi kivoja vinkkejä. Ja kerrankin vain asiallisia vastauksia :)

Vierailija
22/25 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi suuret kiitokset kaikille vastaajille!! Sain kyllä todella paljon tosi kivoja vinkkejä. Ja kerrankin vain asiallisia vastauksia :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole varma, mutta katsopas mitä sisältää A-derman voiteet.Mun mielestä niissä perusvoiteissa on parabeenittomiakin.

Vierailija
24/25 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 06:52"]

En ole varma, mutta katsopas mitä sisältää A-derman voiteet.Mun mielestä niissä perusvoiteissa on parabeenittomiakin.

[/quote]

Exomega. Katsopa mitä siinä on- monet tykkää että ihan paras kuivalle.atooppiselle ja vauvojen iholle. Nettiapteekista voi saada halvemmalla kuin paikallisesta apteekista. Sis mm kauranversouutetta.

Vierailija
25/25 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luomu sheavoi on meillä käytössä ja on ihan paras.  Oon käyttänyt kookosöljyäkin, mutta se  ei imeydy niin hyvin kun sheavoi ja on liian öljyinen.