Myrkytön perusvoide vauvalle
Teidän, jotka ette usko siihen, että kaupassa myytävissä voiteissa ym. olisi pidemmän päälle ihmiselle haitallisia aineita, ei tarvitse vastat tähän lainkaan.
Mutta jos joku tietää vauvalle sopivan perusvoiteen, jossa ei ole mitään esimerkiksi näitä aineita (http://www.care2.com/greenliving/top-15-dangerous-ingredients-in-skin-care.html), kertokaa pliis. Löytyisikö jotain luonnonkosmetiikan puolelta?
Kommentit (25)
Voi suuret kiitokset kaikille vastaajille!! Sain kyllä todella paljon tosi kivoja vinkkejä. Ja kerrankin vain asiallisia vastauksia :)
En ole varma, mutta katsopas mitä sisältää A-derman voiteet.Mun mielestä niissä perusvoiteissa on parabeenittomiakin.
[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 06:52"]
En ole varma, mutta katsopas mitä sisältää A-derman voiteet.Mun mielestä niissä perusvoiteissa on parabeenittomiakin.
[/quote]
Exomega. Katsopa mitä siinä on- monet tykkää että ihan paras kuivalle.atooppiselle ja vauvojen iholle. Nettiapteekista voi saada halvemmalla kuin paikallisesta apteekista. Sis mm kauranversouutetta.
Luomu sheavoi on meillä käytössä ja on ihan paras. Oon käyttänyt kookosöljyäkin, mutta se ei imeydy niin hyvin kun sheavoi ja on liian öljyinen.
Voi suuret kiitokset kaikille vastaajille!! Sain kyllä todella paljon tosi kivoja vinkkejä. Ja kerrankin vain asiallisia vastauksia :)