Muita joiden hampaita poistettu? Asiaa olis
Eli multa poistettiin viimeinen hammas, perinteisellä menetelmällä - ei tarvinnut siis aloittaa sitä leikkamaan yms. Sain ohjeeksi pureskella vanutuppoa puolisen tuntia ja sen jälkeen syödä viileää ja pehmeää. Olen nyt syönyt jos jonkinmoista rahkaa yms... mutta en tiennyt että ei saa pillijuomia juoda" Sitä ei lukenut missään. Mulle ei määrätty mitään purskutettavaa tuotetta. Olen silloin tällöin huuhdellut suun suolavedellä... ja kestääkö tää kipu viel pitkään? nyt on kolmas päivä ja hampaita jomottaa=)
Kiitos!
Kommentit (8)
Ooon ottanut burana 600mg noin 5 tabua per päivä, sillä kyllä helpottaa
Purskuttele edelleen sillä suolavedellä, usein ja joka syömisen jälkeen.
Ota buranaa.
Kipee voi olla tosiaan ainakin sen viikon.
Kai sun on syötävä nyt aina pehmeää ruokaa jos viimeinen hammas poistettiin?
äääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääk
sattuiko se????????????????????
valuuko kauheasti verta? onko iso monttu suussa?
:((((((((((((((((((((((((
[quote author="Vierailija" time="04.05.2013 klo 18:13"]
Ooon ottanut burana 600mg noin 5 tabua per päivä, sillä kyllä helpottaa
[/quote]
5 tabua on liian usein. Eikö harvemmin tehoa?
Ei se auta enempää, jos ottaa liian usein. 8 tuntia on se väli jota suositellaan.
Syö nyt muutakin kuin rahkaa, kunhan et liian kuumana, perunamuusia, sosekeittoja, maksamakkaraa, banaania jne. kaikkee pehmeetä.
Ei sattunut yhtään, kun oli tarpeeks puudutusta. Ei oo iso monttu ja hammas tosiaan jouti pois, toinen vaihtoehto olis ollut juurihoito enkä sitä halunnut. Buranaa saa ottaa 3200mg maksimissaan. Mä oon ottanut sitä 5 tunnin välein.... tosin ed. kerran otin klo 13 - eli kohta vois taas ottaa. Mutta tosiaan ihan kivuton toimenpide. Ja turhaan taas pelkäsin=)
Sanoisin että jos kipu ei viikossa lähde, niin sitten lääkäriin, oletko ottanut särkylääkettä?