Suostutteko kertomaan postimiehelle asunnon alaovikoodia?
Kommentit (11)
sanot postimiehelle että haluat hakea paketin paikallisesta postista ja käsket häipyä.
Ei ole koodia. Rappuun pääsee vain älyavaimella.
En tietenkään kertoisi koodia, asiallisella kulkijalla kun on se jo.
Painan asunnossani olevaa nappia, jolla alaovi aukeaa.
Vierailija kirjoitti:
Minun rakennuksessa ei oo summeria, vain koodi jolla pääsee käytävään. Kai postilla täytyy olla se että pääsevät lehtiä jakamaan?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät mikä turilas sieltä livahtaa samalla avauksella postinkantajan siivellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun rakennuksessa ei oo summeria, vain koodi jolla pääsee käytävään. Kai postilla täytyy olla se että pääsevät lehtiä jakamaan?
Ei posti mitään lehtiä jaa.
Ei tarvitse kertoa. Se tietää sen.
Meidän edellisessä osoitteessa oli nuo koodit. Poistettiin käytöstä kun kävi ilmi että kuka tahansa ja kenen tahansa kumminkaimanhyvänpäiväntutunparasfrendi tiesi koodin millä pääsi rappukäytävään. Rapussa olikin sitten kätevä säältä, kameroilta ja katseilta suojassa nitkutella sorkkaraudalla tai muulla murtovälineellä varastojen ovet auki ja kantaa kamat pihalle.
Ilman koodia yrittivät ulko-ovesta sisään, mutta siitä eivät enää päässeet, sitä ei tiedä loppuiko usko kesken, vai sattuiko paikalle se kuuluisa punapukuinen lenkkeilijä takavuosien Vintiöt-sarjasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei posti mitään lehtiä jaa.
Täh? Hammaskeijuko sitten?
Siis jos ovat tuomassa jotain ja soittavat alhaalta. Kerrotko koodin vai menetkö avaamaan turvallisuuden vuoksi??