Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perjantaina olisi yksilökeskustelu pomon kanssa.

Kuuselainen
24.03.2019 |

Sain tämän viikon perjantaina juuri ennen kotiin lähtöä pomolta lapun jossa minut kutsutaan yksilökeskusteluun ensi perjantaina. Yhtiössämme käytiin YT-neuvottelut ja irtisanomisia ei tule, mutta meidän osastoltamme minut on kutsuttu keskusteluun. Lapun mukaan tuntien vähennyksiä tulee sekä töiden uudelleen järjästelyjä. Olen jo nyt osa-aikainen 35 h / viikko ja arvelen heidän tiputtavan tuon 4-5 tunnin päivän pois. Mukaani keskusteluun tulee kutsustani työpaikkamme luottamusmies. Nyt pitäisi varmaan yrittää kysellä kaikkea miksi ja miksi, mutta mieli lyö tyhjää kun shokki oli kova, koska koko neuvotteluiden ajan minulle sanottiin ettei minun töissä ole vähentämistä. Kysyinkin ainoan siinä tilanteessa mieleeni tulleen kysymyksen, kun kutsu lappu oli kourassa, että siirretäänkö minut toisiin töihin. Kuulemma työn kuvani ei muutu. Siirretäänkö minun töitä jollekkin muulle vai miten. Antakaas neuvoja mitä kannattaa kysellä tuossa keskustelussa ettei tällainen nuori aivan idiootilta tunnu siinä keskustelussa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän