Poltan vain yhden tupakan päivässä maun takia enkä ole riippuvainen kuitenkin tänää imasin oikein pitkästi savua keuhkoon ja saman tien todella rento-olo jalkoihin ja kroppaan!!!? Mistä tämä voi johtua!
Kommentit (13)
Ai saman tien. No nikotiini imeytyy noin 7 sekunissa. Eli tuo rento-olo oli täysin pääkopan sisäinen juttu.
Miksi ihmeessä haluat pilata ihosi ja tuoksusi, JOS tupakka ei addiktoi sinua?
Te kaikki haisette kammottavalle.
Se rento olo johtuu siitä kun veri ei kuljeta enää riittävästi happea aivoihin. Mutta olen samaa mieltä että yksi tupakka päivässä ei tapa. Taisi se maailman vanhin nainenkin poltella päivittäin yhden jonnekin satavuotiaaksi asti.
Sulla nousee GABA samantien aivoissa.
Se rentouttaa ne lihakset.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä haluat pilata ihosi ja tuoksusi, JOS tupakka ei addiktoi sinua?
Te kaikki haisette kammottavalle.
Yksi tupakka ei aiheuta mitään, jos aiheuttaisi niin eihän sitä saisi ihmisille myydä.
Vierailija kirjoitti:
Se rento olo johtuu siitä kun veri ei kuljeta enää riittävästi happea aivoihin. Mutta olen samaa mieltä että yksi tupakka päivässä ei tapa. Taisi se maailman vanhin nainenkin poltella päivittäin yhden jonnekin satavuotiaaksi asti.
Höpö, höpö, nikotiini on voimakas aivokemiaan vaikuttaja, ja se nostaa nimenomaan esim. gabaa, joka rentouttaa lihakset ja olon.
Gabaa nostaa myös esim. jooga, venyttely, jotkut ruoat (täysjyväriisi) jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö, höpö, nikotiini on voimakas aivokemiaan vaikuttaja, ja se nostaa nimenomaan esim. gabaa, joka rentouttaa lihakset ja olon.
Gabaa nostaa myös esim. jooga, venyttely, jotkut ruoat (täysjyväriisi) jne.
Ja katkaisee myös hapenkuljetusta aivoihin pässi. Minä kun vedän yhdetkin savut, niin tulee paniikkikohtauksenomainen olotila.
Kyllähän se nikotiini "nousee päähän", etenkin, jos ei polta jatkuvasti. Tämä selittää myös sen, miksi jotkut polttavat vain, kun ovat humalassa.
Riippuvuutesi voi olla hyvin lievä pienestä määrästä johtuen ja ehkä sulla ei kovia vierotusoireita ehdi tulla, mutta yritä olla vaikka 2 päivää polttamatta ollenkaan ja katso tekeekö mieli polttaa.
Todennäköisesti kyllä.