Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita joiden miehet keräävät naisten katseita ja flirttailua?

Vierailija
08.04.2013 |

Miten suhtaudutte siihen? Minusta se on toisaalta ihan hauskaa, mutta toisaalta se laskee itsetuntoani ja saa minut pitämään itseäni huonompana. Iso osa niistä naisista on paljon nuorempia.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap,olen itse semmoinen 30v sanotaan kohtullisesti nuori nainen ja todella todella viehettava. Kylla,mina nautin miesten huomiosta mutta se jaa siihen. Sydameni on varattu. Olen varma sita,etta olen tehenyt juuri oikean valintan.Itse asiassa voitin lotossa. En ole ankara itselleni,enka lapsellisen naiivi. Se on elama,joka kierta kuin bumerangi. Jos tarkoitat ne naiset,siis ne siella olevat,niin ala huolestu. Rapuset kun ovat jyrkat ja seksuaalisuutta taynna luonnostaan ja sydan on lammin ja kotoisa.

Vierailija
2/2 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tassa viela pieni avaus minun ex miehelleni.Kiitos hanesta,pienesta kiharaista olennosta.. Anteeksi,etta olen vakisin tehnyt kolmatta lasta ei toimivan suhteeseen.Anteeksi. En pysty korjatta asian enaa.Anteeksi,etta olen vienyt sinusta vuosia,olisit voinnut loyda sen rakkaan elamasi naisen. En yrittanyt pitaa sinut perheessa,en tieda mita olen yrittanyt ja  miksi tein nain. Muistan sinun kasvot ja reaktiosi.Tiedan,milta se tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi