Äidiksi 29v, 30v, 36v, 42v, 44v. Mitä ajattelet?
Lapseni ovat syntyneet 1995, 1996, 2002, 2008, 2010 <3
Kommentit (39)
Ihailen & arvostan. Suomi tarvitsee lapsia. Itsellä vain kaksi lasta, tosin vielä ehtii, olen vasta 40-v ;).
Itse sain esikoisen 28 vuotiaana, nyt 29 vuotias. Ajattelin vielä jos kerkeän saada 2 lisää.
Olen naimissa ja asiat hyvällä mallilla muuten. Lapsi täysin terve myöskin.
Mutta mietin että olenko jo liian vanha ? Haluaisin että lapset olisi tehty ennen kuin olen 35 vuotias :(
Keskenmenoja on 2 kappaletta todistetusti ollut.
Sairastan myöskin kilpparisairautta, joten se voi vaikuttaa raskautumiseen/keskenmenoihin myöskin aikalailla ?
Ihmeen vanhana ap aloitti lastenteon.
Onnittelut! Hienoa että joku uskaltaa tehdä enemmän ku 2 lasta ja jotkut ei yhtäkään. Nykyajan miehet haluaa seikkailuja, kiipetä vuorille, harrastaa extreme lajeja. Elää itsekästä elämää. Naiset, älkää suostuko, jos ei tulosta niin ulos . Naisella tulee jossain vaiheessa että biologinen klo alkaa aukasta päätään ja sitten se alkaa oikein tykittämään kunnolla. Itse onneksi olin rohkea ja sqain lapsen yli 40 v. Oli mieskin mutta hänelle oli ylläri että vielä tulen raskaaksi. Täähän oli ensimmäinen. Aivan mahtavaa. Suorastaan järisyttävää.
Olen ajatellut aina,että synnytän alle 30-vuotiaana. Niin tein, 23- ja 28-vuotiaana. En ole katunut.
Vähän siistii hei! Ovatko lapsesi myös päiväkodissa Intiassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa lapsia.
Toivottavasti aloittajalla on vain yksi auto eikä harrasta ulkomaanmatkailua, sillä viidestä lapsesta syntyy aika ISO hiilinjalanjälki. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on isän rooli tuossa perheessä ja joko äiti on palannut täysipainoisesti työelämään vai elääkö yksinhuoltajana yhteiskunnan avustusten varassa.
Hiilijalanjäki?! Siis jumal*auta! Me käydään eloonjäämistaistelua suomalaisen kansan ja kulttuurin puolesta. Maailma tarvitsee lisää suomalaisia, vähemmän monia muita sortteja. Kiitos, ap, olet todellakin tehnyt osuutesi suomalaisen rodun puolesta! Toisin kuin monet vela-petturit ja muut kituuttajat, jotka haluavat Suomen näivettyvän kokonaan!
Ei me velat mitään pettureita olla, kenet muka petetty? Mistä tiedät ap:n etnisyyden? En halua Suomen näivettyvän kokonaan, enkä usko hiilijalanjälkiin tai ihmisen aiheuttamaan ilmastonmuutokseen, eikä sellaisilla ole osuutta siihen että olen vela.
Velat pettää koko kansan. Jokainen vela-päätös pienentää seuraavaa sukupolvea, kasvattaa sen yksilökohtaista verotaakkaa ja lisää tarvetta työperäiselle maahanmuutolle. Vähän kuin sovittais, että perustetaan futisjoukkue ja joka perheestä tulee yksi lapsi pelaamaan. Ja sitten muutama vela ilmoittaakin, että hei, ei meiltä tuukaan ketään, mutta pelatkaa te muut vaan. Ja siinä sitten meidän 8-9 lapsen joukkue yrittää pärjätä täysilukuista vierasjoukkuetta vastaan. Eli kyllä, velat on kansanpettureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liikaa lapsia.
Toivottavasti aloittajalla on vain yksi auto eikä harrasta ulkomaanmatkailua, sillä viidestä lapsesta syntyy aika ISO hiilinjalanjälki. Olisi myös mielenkiintoista tietää mikä on isän rooli tuossa perheessä ja joko äiti on palannut täysipainoisesti työelämään vai elääkö yksinhuoltajana yhteiskunnan avustusten varassa.
No, varmasti on palannut työelämään. Hänen vanhin lapsensa on tänä vuonna 24 v. ja nuorinkin jo 9 v.
Elämä hukkaan. Aivan liikaa lapsia. Elämä pyörinyt lähinnä synnytysten ja lasten ympärillä.
Mieluummin alle 30 v. Etteivät luule lapsen mummoksi.
Ajattelen että olet ainakin tehnyt osasi maailman ylikansoittumisessa.
Ajattelen, että miten ihmeessä kukaan jaksaa viiden lapsen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että miten ihmeessä kukaan jaksaa viiden lapsen kanssa.
helposti, kun ap:llakin on ollut kaksi teini-ikäistä, kun nuo nuorimmat ovat olleet pieniä. Teinit on saaneet kantaa vastuuta, kun ap on harrastunut ja käynyt tuulettumassa.
Lapsia ei saa laittaa vastuuseen sisaruksistaan.
Traumatisoituvat siitä loppuelämäkseen.
Tulitko kuinka helposti raskaaksi 42 ja 44v?
Luulen, että palasit íslámíín, ja ostit miehen sillä tavalla, että hän otti sinut ja palkintona oli o-l-e-s-k-e-l-u-l-u-p-a ja ilmainen elämä syrjinnästä valittaen. Monesko vaimo olet?
Liikaa lapsia. Meitå oli viisi lasta lapsuuden kodissa ja meistå kolme jäi kyllä vaille vanhempien huomiota. Ne kaksi nuorinta vei kaiken vanhempien energian ja huomion. Me muut olimme vain tiellä. Olen siitå katkera.
En ajattele mitään täysin vieraan naisen lisääntymistarpeista. Ei kiinnosta.