Lue keskustelun säännöt.
Tunnen vipellystä päänahassani ja tukassa. Täikammalla ei kuitenkaan mitään??
07.04.2013 |
Kutittaa öisin päätä, ajoittain tunnen miten joku vipeltää tukassani. Täikammalla olen käynyt hiukset läpi moneen otteeseen, eikä mitään tullut haaviin..
Mikä voisi olla?
Kommentit (5)
Täiden juokseminen ei tunnu vipellykseltä. Ne on liian pieniä siihen. Kutittaa vaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mullakin on välillä tuota. Tuohon oli joku syy, mutta en muista mikä. Oliko kireä päänahka vai mikähän se olikaan.
Vittu!!!!!!!!!!! Tää on paras!!!!!!!!!!!!!!!! Mäkin tunnen kutinaa alapäässä mutta ei siellä ole penistä ole!!!!!!!!!!!!!
Mulla on ollut tuollaista silloin, kun on lähtenyt paljon hiuksia jostain syystä ja uutta alkanut kasvaa, se kasvaminen kutittaa ja tuntuu "vipeltämiseltä".
Kuiva päänahka? Esimerkiksi...
Itsekin olin kerran ihan varma että mulla oli täitä kun kutisi niin kovasti ja tosiaan välillä tuntui että joku siellä vipeltää. En kuitenkaan saanut täikammalla varmuutta asiaan. Raavin sen verran että lopulta alkoi päänahka ihan kihelmöimään. Menin lääkäriin tarkistuttamaan asian, ja sanoi että täitä ei löydy mutta päänahka oli tulehtunut.
Tämmöisiä tuntemuksia ainakin itselleni tulee helposti ihan kuvittelemallakin. Kuten esim. kihomadoista. Joitakin kertoja olin varma, että niitä on itselläni, kun lapset olivat pienempiä. Tästä on jo monta vuotta. Ikinä ei kuitenkaan mitään perusteita tuntemuksille ollut!
t. yksi vainoharhainen :)