Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä kanssasisaret, miesasiaa

Vierailija
07.04.2013 |

Olen ihastunut erääseen mieheen, jonka "tunnen" vuosien takaa. Eli vuosia sitten meillä oli yhden yön juttu, ja sen jälkeen olemme tavanneet satunnaisesti eri yhteyksissä.

Nyt sitten n. kk sitten tapasimme baarissa ja vietettiin ilta tiiviisti yhdessä. Pussailtiin, vaan en lähtenyt hänen mukaansa. Seuraava päivä laitettiin tiiviisti viestiä, hänen puoleltaan tuli viestiä että kuinka mukavaa oli yms.

Siitä muutama päivä eteenpäin kyselin kuulumisia, ei vastannut mitään. Tosin tiedän että oli yövuorossa töissä tällöin (eikö enää kehdannut vastata yöllä töiden jälkeen/seuraavana päivänä). Meni puolitoista viikkoa eteenpäin ja laitoin taas viestiä, ja hän vastaili innokkaana ja jos en vastannut sanotaanko puolen tunnin sisään niin tuli jo uusi viesti.

Siitä muutaman päivän päästä laitoin taas (huom. minä laitan joka kerta ensin itse) viestin, ja viestiteltiin taas aikamme. Sitten kysyin häntä epäsuorasti kahville, ja hän alkoi kiertelemään ja kaartelemaan eikä oikein sanonut minkäänlaista kunnon vastausta. Lopulta hermostuin ja sanoin että taisi tulla sun vastaus aika selväksi, niin vastasi "Niin kai sitten".

Siitä taas muutama päivä eteenpäin vielä kirjottelin facebookissa hänelle (ollaan oltu siellä kavereita jo pitkään) ja hän taas vastaili ja kyseli minultakin kuulumisia yms.

Mietin, että ei kai hän vastaisi tai ainakaan kyselisi minulta mitään jos ei olisi tippaakaan kiinnostunut? Vaan miksi ei sitten vastannut myöntävästi kahvitteluun? Auttakaa, tarviin eri näkemyksiä :D !!!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä miesrukka rauhaan, sähän olet stalkkeri. Se ei vaan kehtaa sanoa suoraan että painu helvettiin. Luulis nyt tyhmemmänkin naisen jo tajuavan ettei miestä kiinnosta.

Vierailija
2/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halus aiemmin pillua ja kun ei saanut siirtyi vikittelemään toista. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kiinnosta enää, kohteliaasti varmasti vaan vastaili vielä siellä fb:ssä. Tsemppiä :)

Vierailija
4/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, se mies ei ole kiinnostunut. Haluaa kuitenkin pitää peruskohteliaat välit sinuun joten siksi vastaili. 

Joten älä nyt ainakaan itse enää ota häneen yhteyttä. Jos hän ottaa, niin sitten voit vielä katsoa mikä on kuvio, mutta siitä kannattaa oletuksena lähteä että mitään vakavampaa se ei sun kanssa halua. Ehkä joskus voi kyllä pillu kelvata joku toinenkin kerta jos ei muitakaan tarjolla ole.

Vierailija
5/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän tuon suuntasta itsekin olen miettinyt. Että ei halua mitään vakavampaa ainakaan vaan ehkä pitää vähän varalla just että jos vielä nähdään baarissa tms niin josko heruis :D

Tuntuu vaan oudolle kun hän on aina kun ollaan nähty baarissa vuosien saatossa, niin tullut juttelemaan vähän silleen pilke silmäkulmassa että ei vonkaa mutta ei kyllä puhtaasti kaverinakaan. Niin nyt sitten kiinnostus onkin loppunut :D

AP

Vierailija
6/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostat sitä baarissa ja silloin kun miestä huvittaa/ ei ole muuta tekemistä. mutta mitään vakavaa kiinnostusta ei tuon kuvaamasi perusteella ole. miesten itsetuntoa hivelee viestit naisilta ja vastailevat vähän vähemmän kiinnostavillekin,toisin kuin naiset. 

uutta matoa koukkuun, ap. ja ku. näät tyypin seuraavan kerran olet ihan muina naisina vaan. viestejä en enää itse lähettelisi, jos aloite ei tule mieheltä

Vierailija
7/7 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se taitaa olla. En ehkä itsekään kaipaa mitään vakavampaa suhdetta, vaan vähän lähempää tuttavuutta olisin voinut tehdä :D Ja tuon takia hylkäsin jo suorilta kaksi muuta, jotka takuuvarmasti ovat kiinnostuneita. Että sitä on hölmö :D

Moikkailua taidan kuitenkin jatkaa normaaliin tapaan kun on moikattu viimeiset 7 vuotta :D Vaan muu yhteydenpito saa jäädä, ja jos törmätään baarissa niin pitää vaan moikata iloisesti mutta ei todellakaan pyrkiytyä juttusille. 

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan