niin ne hälsans kökit
onks ne hyviä, tai edes syötäviä?
mitä niistä voi viedä mökille wokkiin tai pallogrilliin?
onks ne uuniruokaa?
Kommentit (4)
Tosi hyviä. Ennemmin niitä syö kuin tavallisia nakkeja. Oon valmistanut grillaamalla, mikrossa lämmittämällä, paistinpannussa tai uunissa.
Joskus oon erehtynyt ostamaan joitain toisia soijamakkaroita, jotka on löytyneet samalta kaupan kylmähyllyltä lihamakkaroiden kanssa. Aivan järkyttävän makuisia! Hälsans kök -tuotteet löytyy pakastealtaasta.
Tosi hyviä. Ennemmin niitä syö kuin tavallisia nakkeja. Oon valmistanut grillaamalla, mikrossa lämmittämällä, paistinpannussa tai uunissa.
Joskus oon erehtynyt ostamaan joitain toisia soijamakkaroita, jotka on löytyneet samalta kaupan kylmähyllyltä lihamakkaroiden kanssa. Aivan järkyttävän makuisia! Hälsans kök -tuotteet löytyy pakastealtaasta.
Ne on noista kasvispihveistä, nakeista ja nuggeteista kaikkein parhaimpia. Oikeastaan ainoita joita minäkin sekasyöjänä suostun syömään.
Niitä voi valmista pannulla, grillissä, uunissa tulee vähän turhan kuivikkaita minusta.
Siis soijanakit, -pyörykät yms.? Ovat tosi hyviä. Kaikki jotka niitä ovat maistaneet, ovat sanoneet että ovat parempia kuin oikeat nakit.