Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paloheinä ja Pakila - millaisia alueita?

Vierailija
07.04.2013 |

Erityisesti lapsiperheen näkökulmasta? En tunne Helsinkiä tai muutakaan pääkaupunkiseutua juurikaan, mutta muutto taitaa olla sinne edessä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:59"]

Hah, merenrantaa on pääosin idässä. Niihin kouluihin en lapsiani laittaisi... 

[/quote]Kannattaisikohan sun hankkia ammattiapua tohon Itä-Helsinki traumaasi? Tollaset pääpotilaat ei kovin hyvää mainosta ole omalle lähiölleen.

Vierailija
22/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paloheinä on loistava ja teidät vastaanotetaan sydämellisesti, jos olette kokoomushenkisiä urheiluhulluja. Jos ette, piru on irti....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näillä nurkilla viihtymistä auttaa yhteisöllinen asenne ja urheilullinen elämäntapa. Itse ollaan viihdytty erittäin hyvin :) 

Vierailija
24/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä paljon Paloheinäläisiä...

Todella mukavaa seutua tämä Paloheinä on, kivoja ihmisiä, hyvät koulut ja päiväkodit. Terveyskeskuksesta saa hyvää palvelua ja kyllä noilla parilla bussilinjalla hyvin keskustaa kohti pääsee.

Ei tarvitse olla urheiluhullu asuakseen Paloheinässä, vaikka täällä loistavat mahdollisuudet siihen onkin. Lapset tosiaan painelevat pihoilta ja talosta toiseen, koko kylä kasvattaa ja ihmiset tulee keskenään hyvin toimeen. Tietty oman tyyppisensä yhteisöllisyys täällä tosiaan on.

Vierailija
25/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tänne vaan, jos tykkäät sellasesta maireasta ilmapiiristä, jossa ainoa hyve on olla Kunnollinen Kansalainen ( mielellään menestynyt myös ). Joo, ja mäkin olen, ei siinä mitään. Mutta oon myös ihan vitun tympiintynyt lässyttämään joutavia näiden pirteiden rouvien kanssa. Oon ollut täällä jo kauan, pois en voi muuttaa, koska muu perhe ei halua. Jotkut tossa aiemmin kirjoittivat yhteisöllisyydestä; sellaista täällä tosiaan jollain uusilla tulokkailla ( kolmekymppisillä, en usko että juuri sitä vanhemmilla ) täällä kai onkin, mutta valitettavasti vaan sellanen pikku teeskentely ja itseihailu siinäkin haiskahtaa.

Mutta mikäs siinä. Itse viihdyin paljon paremmin keskustassa, siellä aikuiset elävät niin paljon vahvemmin. 

Vierailija
26/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:40"]

Kieltämättä julkiliikenne on Hesaksi häiriöherkkää, mutta hyvää silti. Viihdytään mainiosti täällä Paloheinän puolella. Lapset painaa pihoilta toisille tukka putkella. Koulu on kiva. Pihat ei ole isoja, mutta eipä ne Hesassa ole. 

Enkä tiedä, äänestävätkö kaikki naapurini kokoomusta ;-). 

[/quote]Miksi te kokoousta äänestätte. Haluatteko asuinalueestanne siirtolaislähiön

Vierailija
27/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitavat olla kutakuinkin Helsingin valkoisimpia alueita, ei edes diplomaatteja taida siellä asua, saati kulttuurin rikastuttajia. Julkiset yhteydet tosiaan sitä tasoa, että hankkikaa suosiolla kaksi autoa, jos teillä ei ole jo.

Vierailija
28/28 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:59"]

Hah, merenrantaa on pääosin idässä. Niihin kouluihin en lapsiani laittaisi... 

[/quote]

Eipä sitä koulua tarvitse välttämättä idässä käydä. Täältä meren rannalta kulkee mukavasti metro Kamppiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä