Entinen koulukaverini joka oli yhtä huono koulussa kuin minä
On nyt lastenhoitaja. Ollut parikymmentä vuotta. Olisi itse tajunnut opiskella jotain tuollaista alaa.
Kommentit (18)
Kyllä lastenhoitajana on paska palkka ja joutuu kuunteleen kirkuvia lapsia. Hyi olkoon. Täytyy olla kutsumustyö jos siihen ryhtyy.
Minun koulukaverini oli koulussa huonompi. Nyt hän on kansanedustaja ja itse olen työtön.
No, onneksi ei ole koskaan liian myöhäistä, kuten itsekin totesit. Mihin fyysiseen ammattiin ryhdyt nyt opiskelemaan?
Vierailija kirjoitti:
Minun koulukaverini oli koulussa huonompi. Nyt hän on kansanedustaja ja itse olen työtön.
Olisinpa itsekin tajunnut ryhtyä poliittiseksi broileriksi.
Vierailija kirjoitti:
No, onneksi ei ole koskaan liian myöhäistä, kuten itsekin totesit. Mihin fyysiseen ammattiin ryhdyt nyt opiskelemaan?
Riippuu ihan siitä mihin pääsen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lastenhoitajana on paska palkka ja joutuu kuunteleen kirkuvia lapsia. Hyi olkoon. Täytyy olla kutsumustyö jos siihen ryhtyy.
Sehän on maailman arvokkaimpia töitä. Työ pienien ihmisenalkujen kanssa.
Ainoat viat on, että maksetaan huonosti ja tekijöitä on liian vähän.
Nykyajan yksi ongelma on ihanteettomuus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten hakenut useampaan oppilaitokseen ja useammille linjoille? Onpa jännittävää. Muistathan sitten kertoa meille tarkasti opintojesi etenemisestä.
Lvi-ala olisi sinulle varmasti paras, kun siitä sinulla on jo kokemusta. Aika hyvin palkattua työtä kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet sitten hakenut useampaan oppilaitokseen ja useammille linjoille? Onpa jännittävää. Muistathan sitten kertoa meille tarkasti opintojesi etenemisestä.
Perhepäivähoitajaksi yritän päästä. Toinen talomme sopisi hyvin siihen työhön. Lasten puistokin on ihan lähellä. Katsotaan nyt, mitä tapahtuu.
Mitäpä tuosta. Kaverisi tajusi silloin, sinä tajusit nyt. Siitä vain opintielle!
Miksi haluat opiskella nimenomaan fyysiseen ammattiin? Eivätkö lukuisat sairautesi ole juuri fyysisten töiden este?
Mahtavaa! Tämä on oikein trendi nykyään, että viisissäkymmenissä opiskellaan uusi ammatti. Ennen ajateltiin, että silloin ihminen on vanha, mutta oikeastihan siinä iässä voi olla vielä pari vuosikymmentä työelämää jäljellä.
Laitoitko siis jo hakupaperit vetämään? Onhan tässä tietysti vielä reilu viikko aikaa, mutta aina parempi toimia ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat opiskella nimenomaan fyysiseen ammattiin? Eivätkö lukuisat sairautesi ole juuri fyysisten töiden este?
Siksi kun ei ns henkiset opinnot käy. Ovat liian vaikeita.
No mitä itse opiskelit?