Miksi 50v naiset yrittää päästä johonkin teinilookiin?
Laihdutetaan ja käytetään nuorisovaatteita ja meikataan teinityyliin. Miksei voi näyttää tyylikkäästi ikäiseltään ja arvostaa elämänkokemustaan. Toki, jos on kymmeniä kiloja liikapainoa niin terveyssyistä on hyvä pienentyä, mutta sellainen naurettava itsensä tarkkailu ja moittiminen ja tavallaan ruoskitaan itsenä väkisin näyttämään nuorelta.Naama kuitenkin paljastaa kaiken, puhumattakaan oikkuilevasta mielialasta, kun kärvistellään nälässä.
Kommentit (14)
Mies vaihtaa nuorempaan, ellei oma puoliso näytä hyvältä.
Aina mieluummin nuorekas kuin vanha. Vanhojen naisten vaatteilla olet valinnut vanhuuden, sitä paitsi ne on ihan hirveän näköisiä. Nuorekkaat vaatteet, nuorekas mieli.:-)
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:23"]
Mies vaihtaa nuorempaan, ellei oma puoliso näytä hyvältä.
[/quote]
Nykyään taitaa olla niin päin, että nainen vaihtaa nuorempaan...
Onhan se jotenkin tökerön näköistä, jos yli 50v nainen käyttää reikäisiä farkkuja tai minihametta, legginseja ja converseja.
Enpä tunne ketään tuollaista naista. Itsekin olen jo yli 40-vuotias, ja tuttavapiirissäni on paljon viisikymppisiäkin. Ja täytyy sanoa, että jos mies haluaa vaihtaa nuorempaan, hänen kiintymyksensä ei ole kummoinen ja saa mennäkin mielihyvin. :)
Farkkuja kyllä käytän mutta siistejä. Lisäksi lempitakkini keväällä/kesällä on nahkableiseri joka ei taida ihan viimeistä teinimuotia olla.
Miksi 5-kymppinen ei voisi käyttää Converseja? Niitä en itse ole käyttänyt, mutta muuten lainataa vaatteita puolin ja toisin lasten kanssa
Ei 5-kymppinen ei vielä ikäloppu kepin kanssa kävelevä.
T: 47-vuotias 17v:n ja 13v:n äiti
Kauheeta mun 72v äiti käyttää lyhyttä farkkuhametta ja legginsejä, samoin vanhainkodissa on aika monta legginsejä käyttävää mummoa.
onneksi oma 25v tyttäreni ei ajattele noin kuin ap, hänen mielestään 50v saa olla aika pitkään vanha jos vanhaksi alkaa 50v.
T:51v
Mun anoppi on tuollainen, käyttää samanlaisia vaatteita kuin 20v tyttönsä. Ei kovin tyylikästä vaikka täällähän on vaihtoehtoina teinivaatteet tai mummovaatteet. Mitä sitten kukakin käyttää, itse oon alle 30v ja pukeudun aikuismaisemmin kuin anoppini.
Mitä väliä? Pitäisikö kaikkien samanikäisten pukeutua täysin samalla tavalla? Mitä se on keneltäkään pois vaikka joku pukeutuisi poikkeavasti. Tarpeeksi ankeaa ja tylsää elämä muutenkin ilman tuollaisia ikäsääntöjäkin.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:29"]
Onhan se jotenkin tökerön näköistä, jos yli 50v nainen käyttää reikäisiä farkkuja tai minihametta, legginseja ja converseja.
[/quote]
Mummomaiset vaatteet on paljon tökerömmän näköiset. Erin Anttila joka on vain pikkaisen minua vieläpä nuorempi näyttää järkyttävältä.
Onko kapealahkeiset housut (mustat) liian teinit 40--50 vuotiaalle?
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:54"]
Onko kapealahkeiset housut (mustat) liian teinit 40--50 vuotiaalle?
[/quote]
Ei ole mitkään liian teinit, usko jo! Ei 50 ei 60 ei 70 eikä 80 vuotiaalle myöskään.
En tunne ketään tuollaista naista. Miksi lähipiirisi on moinen? Jotain yleisessä asenteessanne?