Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataan! :(

Vierailija
07.04.2013 |

Meille on tulossa ero avomieheni kanssa. Hän tietää mulle henkilökohtaisia asioita kuten esim. pankkikortin tunnusluvun yms. Tänään selvisi että hän on käynyt nostamassa automaatilla rahaa mun tililtäni, tietenkin ilman lupaa! Lompakkoni oli esillä (niinkuin aina ennenkin) eikä tullut tällainen mieleenkään.. Tuskin voin häntä saada siitä vastuuseen? Älytöntä huomata miten ihminen kehen olen vuosien ajan luottanut tekee tällaisen tempun!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ongelma oli?

Vierailija
2/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni sinä olet rikkonut pankin kanssa tekemääsi sopimusta kun olet antanut tunnuslukusi miehesi tietoon. Mutta silti miehesi kavalsi kun luvatta otti sinun tililtäsi rahaa.

Enemmän olisin kuitenkin huolissani kaikeseta muusta jos summa ei ollut iso. Jos lasten tileillä on rahaa niin toivottavasti tuolla miehellä ei ole oikeutta yksin nostaa niitä rahoja lasten tileiltä.

Oletko antanut miehellesi pankkitilisi käyttöoikeuden ? Jos olet niin päivitä äkkiä tilisopimuksesi. Hommaa uusi pankkikortti jossa uusi numero niin ei onnistu toista kertaa nostamaan rahaa tililtäsi.

Pidä huoli omaisuudestasi. Koruista jne.

Pidä huoli puhelinliittymästäsi ettei mies tee sinulle kiusalla isoa laskua.

Tsemppiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli myös lompakossasi olevat rahat on vapaasti kaikkien otettavissa jos kotonaan jättää lompakon esille? Kätevää.

Vierailija
4/4 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä ja muista neuvoista, tässä järkyttyneessä mielentilassa ei osaa ajatella itse mitään selkeästi. Eipä koskaan olisi tullut mieleeni etten voi luottaa salasanaa hänen tietoonsa, kaikki on näköjään mahdollista eikä koskaan tiedä kuka luottamuksen tulee pettämään. En voi uskoa tätä.... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä