Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko maksat Yle-veroa vuodessa?

Vierailija
07.04.2013 |

Siinähän se kysymys jo tuli otsikossa.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa myöntää, mutta ei aavistustakaan. Mitenkäs asian selvitän?

kiitos.

t. wt-äitee

Vierailija
2/12 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan saman verran kuin maksoin tv-lupaakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 06:08"]

Ei kun se on tulojen mukaan, 6.  Jos tulot ovat noin 12 000 € vuodessa, on ihan oikein että yleverokin on pienempi.  Kuitenkin jo 20 000 vuodessa tienaavat joutuvat maksamaan täyden maksun.

Ja mistäs sinä kenenkään tv:n katselun tiedät? Se nyt on aivan varmaa, ettei siinä asiassa koskaan tule oikeudenmukaisuus tapahtumaan, ennen kuin on kortti, joka asetetaan henkilökohtaiseen laitteeseen.

[/quote]

Ai väitätkö muka, että sinä ja miehesi katsotte televisiota noin kerran viikossa ettekä silloinkaan Ylen kanavia? Minä katson siis noin kaksi kertaa viikossa. Eikä siinä mitään oikeudenmukaisuutta tule, koska maksukorttiasiakin oli menossa niin, että se maksukortti olisi tullut kaikkeen tv:n katsomiseen, myös niiden kanavien, jotka rahoittaa itsensä mainoksilla. Yle ei suostu laittamaan pelkästään omiaan kortin taakse.

Vierailija
4/12 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme jankkausta.  Joutuuhan nekin maksamaan, jotka eivät katso ollenkaan. Esim. autoveroa tai koiraveroa maksavat vaan ne, joilla on auto ja koira.

On siis oikeus ja kohtuus, että maksu menee tulojen mukaan. Pienillä tuloilla pienempi maksu.

Eihän se katseleminen tai katselemattomuus siihen vaikuta. 

Vierailija
5/12 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ulkosuomalainen maksan noin 100 eur koska Suomesta pääomatuloja. Täytyy alkaa ahkerasti katsomaan Areenalta ohjelmia, rahoille ei kyllä muuten saa mitään vastinetta.

Vierailija
6/12 |
10.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

140 euroa kuten käytännössä kaikki muutkin kokoaikatyötä tekevät. Eikä tarvitsisi välttämättä olla edes työssäkäyvä kun tuon rajan saa rikki.

Vierailija
7/12 |
08.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksoin tv-lupaa 252,25 euroa/ vuosi  ja yle-veroa 140 euroa/ vuosi joten minä taas EN maksa niistä samaa summaa. Mut antaa muiden maksaa vaan.

Vierailija
8/12 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, 140 mullakin ja miehellä alle satanen.  Tänä vuonna siis kaikki hyvin, mutta ensi vuonna maksetaan kumpikin se 140€, kun mies menee kokoaikatöihin.

Vierailija
9/12 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.04.2013 klo 01:47"]

Juu, 140 mullakin ja miehellä alle satanen.  Tänä vuonna siis kaikki hyvin, mutta ensi vuonna maksetaan kumpikin se 140€, kun mies menee kokoaikatöihin.

[/quote]

Se on teille ihan oikein. Kahden työssäkäyvän kuuluukin maksaa kummankin ihan itse. Ihan itse te niitä tv-ohjelmiakin katsotte ettekä toinen vasemmalla ja toinen oikealla silmällä.

Vierailija
10/12 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun se on tulojen mukaan, 6.  Jos tulot ovat noin 12 000 € vuodessa, on ihan oikein että yleverokin on pienempi.  Kuitenkin jo 20 000 vuodessa tienaavat joutuvat maksamaan täyden maksun.

Ja mistäs sinä kenenkään tv:n katselun tiedät? Se nyt on aivan varmaa, ettei siinä asiassa koskaan tule oikeudenmukaisuus tapahtumaan, ennen kuin on kortti, joka asetetaan henkilökohtaiseen laitteeseen.

Vierailija
11/12 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mullakaan ole mitään käsitystä, paljon maksan... Mistä sen saa tietää?

Vierailija
12/12 |
09.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki maksaa sen 140€, alle 20 588,24 € tienaavat maksavat 0,68% tuloistaan. Google kertoi...