Mies tahtoo 3-vuotiaan lapsen jokatoinen viikko
itselleen, ettei tarvitse maksaa elatusmaksuja. Helpottaisi kuulemma hänen elämäänsä kun ei tarvitse maksaa 151€/kk, työssäkäyvä ihminen. Raha, raha, raha...Isä ei osallistunut lapsen elämään mitenkään kun yhdessä oltiin, ei leikkinyt, ei lähtenyt meidän kanssa yhdessä puistoon kun työn jälkeen väsytti, niin olen itsekin työelämässä, mutta siti töiden jälkeen kotona odottaa perhe, jonka kanssa ollaan töiden jälkeen. Ihme pönttöpää. Mitä ihmettä mä teen?
En haluaisi, että lapsi joutuu vuorottelemaan. En ole ollut nytkään este, etteikö isä saisi nähdä lastaan myös arkipäivinä.. on siis joka toinen vklp isällään. Ei vaan omilta harrastuksiltaan kerkeä. Täytyykö mun suostua tähän, jos isä haluaa lapsen joka toinen viikko, vaikka ei ole laittanut tikkuakaan ristiin aikaisemminkaan, eikä nytkään ottanut yhteyttä kun vaan omina viikonloppuinaan,vaikka olen kysynyt haluaako nähdä tytön. Rahan takia vaan pitäisi lapsen elämää hankaloittaa, että herran elämä helpottuu. Arrrggghh!! anteeksi purkaus...
Kommentit (26)
Ap vastaa. Oon 22v ja lapsen isä on 25v.
Viikko-viikko systeemi on aivan sairas. Kuka aikuinen jaksaisi sellaista elämää? Ei kukaan. Kuka aikuinen jaksaisi edes joka toinen vko pe-ma olla eri paikassa??? Ei kovinkaan moni. Lasten vaan täytyy, että vanhemmat saavat toteuttaa vanhemmuuttaan "omalla tavallaan". Huh heijaa. Olen sitä mieltä, että eroa harkitsevan pariskunnan pitäisi osallistua pakolliselle perhe-/parisuhdeneuvontajaksolle. Sillä voitaisiin välttää varmasti puolet eroista ja saataisiin tasapainoisempia lapsia ja nuoria tähän yhteiskuntaan. Myös yläkoulussa olisi syytä opettaa ainetta nimeltä "parisuhde- ja elämäntaito-oppi", jolloin nuorilla aikuisilla ei olisi niin vääristyneitä käsityksiä perhe-elämästä ja parisuhteesta.
[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:09"]Ap vastaa. Oon 22v ja lapsen isä on 25v.[/quote]
Kun lapset lisääntyvät...näin käy
Ap vastaa. ^ Ei se kuule ihan niin mee. Nuoret vanhemmat on yhtä hyviä, kun vähän vanhemmatkin. On monia vanhempiakin vanhempia, jotka eroavat joten turhaan yleistät :)
Lapsi saman katon alle ja vanhemmat kiertoon!!! En tunne ketään, joka tällaista tekisi. Itsekkäät vanhemmat pitävät peffaansa kotisohvallaan, mutta lapsi ravaa kämpästä toiseen.