Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lamauttava pelko vanhenemisesta...

Vierailija
07.04.2013 |

Olen pian 40 täyttävä nainen ja koen aivan hirvittävää pelkoa vanhenemista kohtaan...en HALUA olla yli 40-vuotias nainen. Kiinteistö-Kaisakin on vain joku 43v ja näyttää jo tuolta...Tämä vie jo kaiken elämänhaluni eli pelkoni ei ole enää missään mittasuhteissa, koska luulisi että jos vanhenemisen vastakohta on kuoleminen, niistä kahdesta olisi helppo valita. Minun ei ole. Pelkään ikääntymistä varmaan siksi, että se vie minulta viimeisen mahdollisuuden saada parisuhde ja lapsia ja toisaalta jo se pelkkä ulkonäön muuttuminen on ihan kammottavaa. Suunnittelen kokoajan erilaisia plastiikkakirurgisia operaatioita joilla ikääntymisen voisi pysäyttää, mutta eihän ne auta kuin hetkeksi. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onneksi ei iske minuun.Kärsin jo 30v kriisin.Mitään botoxeja en laita jne.

Vierailija
2/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ole kohtalotoveria.

kun tapat itsesi, lakkaat vanhenemasta. Katso vaan, ettet sekoita itsemurhaan ketään muita. Ongelmahan on vain sun.

btw, Kiinteistökaisa näyttää siltä, miltä haluaa. Kakkien nelikymppisten ei tarvitse näyttää samalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyisikö sinulla kuitenkin siihen ettei sinulla ole vielä perhettä ja koet että aika käy vähiin? Ja se isompi kriisi saa sitten tuollaisen pinnallisen ilmenemismuodon?

Vierailija
4/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa näyttää 20 vuotiaalta vauvoineen

Vierailija
5/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaisa näytää vauvan isoäidiltä, ei siitä mihinkään pääse!

Vierailija
6/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap!

On kohtalotoveri. Luulen tietäväni aika tarkkaan mitä käyt läpi.

Nuo vakaissa parisuhteissaan Älsby-taloissaan asuvat mammat, jotka kuskaavat farmari-Audeillaan kahta nuppukultaansa satubalettiin ja taek wondoon ja sen jälkeen herkistelevät varhaisraskauden ultrassa rakastavan diplomi-insinöörimiehensä kanssa eivät oikein osaa samaistua tai eivät ehkä edes uskalla ajatella, millaista heidän elämänsä olisi ilman perhettä.

Neljänkympin kauhulla on aika vähän tekemistä kolmenkympin kriisin kanssa. 30-kymppinen tekee tilannepäivityksen ja tarvittavat kurssinkorjaukset, aikaahan on vaikka kuinka paljon. Kymmenen vuotta myöhemmin iskee pelko. Tai se kauhu alkaa kuristaa otettaan jo pari vuotta aiemmin. Olen kokenut nuo ap:n mainitsemat tunteet joitain vuosia sitten. Se oli ihan hirveää aikaa, mitä eivät perheelliset ystäväni tuntuneet ymmärtävän lainkaan. "Mikä 40-kympin kriisi? Oltiin juuri muutettu tähän uuteen taloon ja tuo nuorimmainenkin oli vasta kaksi vee." Puhu nyt näille sitten.

Ap, sinulla ON kohtalotovereita. Jos sinua yhtään lohduttaa, niin antaisin aika paljon jos olisin sinun ikäisesi - ei vielä edes neljääkymmentä!!

Tsemppiä! :)

Vierailija
7/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä enemmän nauttii elämästä mitä enemmän ikää on. Minusta Kaisa näyttää hyvältä. Itse olen 48 v. ja en haluaisi olla nuori  Haaveilet parisuhteesta ja lapsista. Kuule oletkohan nyt jo myöhässä niiden lasten suhteen.

Vierailija
8/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hankkisi lapsia yksin? Miestä et voi montaa vuotta odotella + haluaako sitten heti lapsia. 

Vierailija
9/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et todellakaan ole yksin tämän ongelman kanssa!! Itseäni hirvittää ulkonäköni muuttuminen myös ja muutos on aina huonompaan suuntaan. En ole myöskään onneksi vielä neljääkymmentä täyttänyt, silti elämä tuntuu loppuvan kun 35 tulee täyteen. Loppuelämä on pelkkää vanhenemisen estämistä, ärsyttää, itkettää ja masentaa. 

Onneksi voimme edes tukea toinen toisiamme. 

Vierailija
10/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:11"]

Kuule oletkohan nyt jo myöhässä niiden lasten suhteen.[/quote]

Ei todellakaan ole myöhässä! Ap:n pitää vain tehdä päätöksiä. Mikäli haluaa lapsen, ottakoon yhteyttä hedelmöitysklinikalle.

Mikäli haluaa koko paketin, miehen + lapsen, niin sitten pitää hieman kiirusta mutta ei sittenkään peli ole menetetty! Itsekin löysin miehen ja aloin odottaa yhteistä lasta reilusti yli nelikymppisenä! :)

Kun pitää ulkonäöstään huolta, on sinut itsensä kanssa ja on iloinen, nauravainen pakkaus niin sen huomaa myös miehetkin... ;)

Go, ap!

Vierailija
11/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nää mammat joilla "ihana" perhe-elämä ja koko paletti tällä hetkellä eivät tajua mitä yksin elämässä pärjäämään joutuva nainen kokee kun ikä alkaa painaa..Ei ole sitten niitä miestä ja lapsia jotka pitää huolen jos sattuu sairastumaan esim. Eikä ketään joka rakastaa vaikka muuttuisi ryppyiseksi. Se on rankkaa elämää se. Mutta tiedoksi kaikille teille jotka luulette että elämänne on ikuisesti helppoa; suuri osa avioeroista tapahtuu siinä neljänkympin jälkeen ja kun lapset on vähän kasvaneet ja alkavat pärjätä omillaan. Siinä sitten mietiette itsekin omaa ikääntymistänne kun miehenne löytää parikymppisen bimbon ja jättää tiedät yksin pärjäämään lasten kanssa kerrostalokaksiossa. 

Vierailija
12/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkymppinen on vielä nuori, ainakin muun kuin lasten hankkimisen kannalta. Mieti ap, mitä elämältäsi todella haluat. Jos se on lapsi, niin hanki lapsi yksin - tuossa iässä miestä ei välttämättä kannata enää jäädä liian pitkäksi aikaa odottelemaan. Jos se on maailmanympärimatka, niin säästä, ota töistä sapattivapaata ja lähde. Ikääntymisessä ihmisiä yleensä pelottaa eniten se, että kaikkia haluamiaan asioita ei ehdi tehdä. Ei siis kannata odotella, vaan tehdä niitä asioita juuri nyt.

Ja jos se yhtään lohduttaa ap, niin me ollaan kaikki ihan samassa veneessä tämän asian suhteen ;)

Vierailija
13/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä miehistä ap on kiinnostunut? Jos kaksvitosista, niin se peli voi olla menetetty, mutta jos omanikäiset  tai vähän vanhemmat miehet kelpaavat, niin lohdun sana: nelikymppiset miehet ovat kyllä kiinnostuneita omanikäisistään naisista kunhan näillä on nuppi kunnossa. Ei se ulkonäkö ja fysiikka ole kaikki kun kyseessä on oikeasti aikuinen mies, sellainen arvostaa kyllä jo paljon muutakin kuin timmiä ja tiukkaa. Mieti ap mitä muuta arvokasta sussa on kuin pelkkä ulkonäkö, eiköhän sulla ole paljon muutakin annettavaa parisuhteelle.

Vierailija
14/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 20:32"]

Minkä ikäisistä miehistä ap on kiinnostunut? Jos kaksvitosista, niin se peli voi olla menetetty, mutta jos omanikäiset  tai vähän vanhemmat miehet kelpaavat, niin lohdun sana: nelikymppiset miehet ovat kyllä kiinnostuneita omanikäisistään naisista kunhan näillä on nuppi kunnossa. Ei se ulkonäkö ja fysiikka ole kaikki kun kyseessä on oikeasti aikuinen mies, sellainen arvostaa kyllä jo paljon muutakin kuin timmiä ja tiukkaa. Mieti ap mitä muuta arvokasta sussa on kuin pelkkä ulkonäkö, eiköhän sulla ole paljon muutakin annettavaa parisuhteelle.[/quote]

Juuri näin!! Aikuinen mies jo tajuaa, mitä ikä tekee hänen omallekin kropalleen ja jos hänellä on lapsia edellisestä liitostaan, hän takuuvarmasti tietää, mitä raskaudet ja imetykset tekevät naisen keholle. Ainoastaan typeristä typerin mies takertuu pinnallisiin ulkonäköseikkoihin!

Vierailija
15/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:52"]

Ei todellakaan ole myöhässä! Ap:n pitää vain tehdä päätöksiä. Mikäli haluaa lapsen, ottakoon yhteyttä hedelmöitysklinikalle.

Mikäli haluaa koko paketin, miehen + lapsen, niin sitten pitää hieman kiirusta mutta ei sittenkään peli ole menetetty! Itsekin löysin miehen ja aloin odottaa yhteistä lasta reilusti yli nelikymppisenä! :)

Kun pitää ulkonäöstään huolta, on sinut itsensä kanssa ja on iloinen, nauravainen pakkaus niin sen huomaa myös miehetkin... ;)

Go, ap!

[/quote]

Voi taivas, miehenhän nyt saa koska tahansa ja kuka hyvänsä nainen. En minä miesten takia haluaisi nuorempana pysyä, paskaakaan kiinnosta niiden typerät mielipiteet. 

Vierailija
16/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suurin osa eronneista on alle 40 v. ja pienten lasten äitejä. Niin tällä palstalla, kun ne kaikki jotka itse tunnen tai tiedän. Turha enää odotella kumppanin löytymistä. Itse tekisin sen lapsen ihan vaan jonkun kanssa. Se tuleva kumppani kyllä hyväksyy pienen lapsenkin, jos sellainen löytyy.

Vierailija
17/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 21:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.04.2013 klo 16:52"]

Go, ap!

[/quote]

Voi taivas, miehenhän nyt saa koska tahansa ja kuka hyvänsä nainen. En minä miesten takia haluaisi nuorempana pysyä, paskaakaan kiinnosta niiden typerät mielipiteet. [/quote]

Oliko tämä viimeisin kommentti ap:n? Jos oli, niin enpä enää tähän ketjuun aikaani hukkaa.

Vierailija
18/31 |
07.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ap:n kommentti kuin ensimmäinen, se ap-viesti. t. AP

Vierailija
19/31 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Haloo, itse olen 57 vee ja minua ei pelota rypyt vaan vaan se että joudun sairaana jossakin vaiheessa huonoon kamalaan ns. hoitoon johonkin paikkaan jossa en saa ruokaa 17 tuntiin ja vaippojani ei vaihdeta ja olen yhteiskunnan ja nuorempien mielestä saastaa....niiden jotka surevat ryppyjä ja seksin puutetta ja jotka eivät tajua että itsekin HERRANJUMALA ovat joskus myös oikeasti VANHOJA , AVUTTOMIA...........ei jaksa näitä ruikutuksia ............buuhh.............

Vierailija
20/31 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis Haloo, itse olen 57 vee ja minua ei pelota rypyt vaan vaan se että joudun sairaana jossakin vaiheessa huonoon kamalaan ns. hoitoon johonkin paikkaan jossa en saa ruokaa 17 tuntiin ja vaippojani ei vaihdeta ja olen yhteiskunnan ja nuorempien mielestä saastaa....niiden jotka surevat ryppyjä ja seksin puutetta ja jotka eivät tajua että itsekin HERRANJUMALA ovat joskus myös oikeasti VANHOJA , AVUTTOMIA...........ei jaksa näitä ruikutuksia ............buuhh.............

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi