Mikä per kele mulla on? 10 viikkoa jo flunssassa
Onko nyt joku supervirus liikkeellä, vai oonk o kuolemassa? Oon ollu flunssassa jo 10 vk ja taas tulossa uudestaan kipeeksi. Homma menee niin, että oon tosi kipee ja kuumeessa viikon, sitten muka alan parantua, mutta ne parane kunnolla, vaan tauti uusii. Joutunu oleen töistä pois monta kertaa sen kolme päivää, kohta pomo hermostuu ja itekin oon ihan kypsä. jatkuva yskä ja kurkkukipu ja kuumeilua
Kaikki on tutkittu. Kuurit on syöty,verikokeet otettu,keuhkokuvat,sydänfilmit, kaikki. Ainoo mitä ei oo otettu, on nieluviljely. Mikä helvetti mulla on? HIV saa tana???Tuberkuloosi?Onko muilla ollut megaflunssaa??
Kommentit (16)
Kyllä, sama täällä. Mitään ei löydy mutta en myöskään parane. Yli 2 kk.
Otitko tuon influenssarokotteen. Itse otin ja tuntuu, tai ei tunnu vaan on koko ajan kipeenä.
Vierailija kirjoitti:
Kodin sisäilma??
Mulla on ollut loma tässä 10 viikon aikana ja puolikuntoisena lähdin lomalle ja lomalla sairastuin taas pahemmin, eli just tätä veivuuta. Lomaviikon en ollu siis kotona ja lopulta en edes päässyt lomalta palaamaan kotiin ajoissa kun olin niin sairaana. Ois luullu et lomalla ois helpottanu jos omassa kodissa tai töissä ois sisäilmaongelma, vai onko noin lyhyellä oleilulla merkitystä ?
Syöpä se on,ystävälläni oli 3kuukautta flunssa ja sitten todettiin syöpä.
n-25 kirjoitti:
Otitko tuon influenssarokotteen. Itse otin ja tuntuu, tai ei tunnu vaan on koko ajan kipeenä.
En ottanu.
Voimat loppu sairastamiseen, muistovärssyä alettava katteleen
-ap
Kuulostaa poskiontelotulehdukselta. Siihen kuuluu sahaava kuume.
Vierailija kirjoitti:
Mikä syöpä?
Vierailija kirjoitti:
Melkeen toivon että olis niin sais ainakin syyn selville.Mikä syöpä ystävälläsi on ?
Minulla on nyt influessa ja tämä etenee suoraviivaisesti ensin päänsärky,lihassärky,kuume ja lievä limaneritys keuhkoista. Neljäntenä päivänä alkaa mennä ohi.
Minulla oli myös tuo pitkä flunssa ennen joulua. Kesti lähes 2kk ,jatkuvaa yskimistä yötäpäivää ,lima ei irronnut.ei paljon kuumetta mutta jatkuva väsymys ja tauti alkoi aina uudelleen.
Minulla oli juuri flunssa, räkää ei vuotanut nenästä, mutta rinnasta kuului karmeeta rohinaa kun meni nukkumaan. Lämmönnousua oli välillä, mutta koska olen juuri muuttanut, en ethtinyt kai sitten tarpeeksi lepäämään. Piti aina öisin nousta istumaan ja yskimään se lima pois. Nyt luulin, että se oli jo ohi, tosin kaupassa hikoilin kamalasti. No, eilen aamulla heräsin siihen, kun vatsalihaksiin sattui ja oli kipeä olo. Mittasin kuumeen ja kun normilämpöni on jotain 35,6 niin nyt olikin heti aamusta reippaasti ylitse. Normaalisti kun olen flunssassa, menee ns. alilämmön puolelle eli tippuu alle 35:n. Koko päivä kuumetta ja lihassärkyä ja kun oli pakko mennä fillarilla kauppaan, oli tasapainossa ongelmia. Tänä aamuna ei onneksi enää kuumetta. En oikein tajua, onko joku jälkitauti kuitenkin itämässä.
Outo flunssa, ei ollut kurkkukipua ollenkaan eikä tosiaan sitä vaihetta, kun räkää valuu nenästä jatkuvasti.
Täällä sama 7 viikko menossa. Alilämpöä, hirveä yskä, kurkkukipu, kädet särkee jne. Tauti alkoi pitkällä väsymysjaksolla. Tuntuu toivottomalta. Otin ekan kerran elämässäni influenssarokotteen marraskuussa. Tiedä sitten onko yhteyttä siihen.
Vierailija kirjoitti:
mykoplasma! pyydä verikoe!
Tätä tulin itsekin veikkaamaan (koska siis veikkailuhan on aina kiva harrastus!). Muutamia vuosia sitten meillä oli töissä useammallakin työntekijällä mykoplasma ja se oli juuri ap:n kuvailemaa törkeän sitkeätä ja aaltoilevaa sairastamista.
Kodin sisäilma??