Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko muut mammat komentaneet tänään miehenne kiillottamaan tuikkukupit ja tuulettamaan torkkupeitot?

Vierailija
23.03.2019 |

Mitä itse teitte sillä aikaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siis kävin naapurissa sillä aikaa, naapurin Pete antoi minulle hieman "jalkahierontaa".

Ap

Vierailija
2/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kärsii peräsuolen laskeumasta. Viime yönä suoli laskeutui sänkyyn, joten käskin hänen tuulettaa kaikki peitot. Katsoin sillä aikaa telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kärsii peräsuolen laskeumasta. Viime yönä suoli laskeutui sänkyyn, joten käskin hänen tuulettaa kaikki peitot. Katsoin sillä aikaa telkkaria.

Mahtoiko mies laulaa yöllä Ressun Ole mulle laskeutumisvalo -biisiä?

Ap

Ps. En nyt haluaisi jankuttaa, mutta mites ne tuikkukupit?

Vierailija
4/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiillotettu on!

Vierailija
5/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiillotettu on!

Käskitkö miehen siirrellä myös huonekaluja, vai onko järjestyksen vaihtamisen aika vasta ensi viikolla?

Ap

Vierailija
6/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuota enää tartte komentaa, tajuaa tehdä nuo hommat pyytämättäkin.  Sen jälkeen ukko teki juhlaillallisen ja pesi jauhenlihan pakastetussa makaronien keitinvedessä.

Itse katoin silläaikaa nauhalta Thelma ja Louise -elokuvaa, Nyt katsotaan telkkaria yhdessä, palstailen samalla ja litkin miehen tuomaa sidukkaa.

Vierailija
7/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuota enää tartte komentaa, tajuaa tehdä nuo hommat pyytämättäkin.  Sen jälkeen ukko teki juhlaillallisen ja pesi jauhenlihan pakastetussa makaronien keitinvedessä.

Itse katoin silläaikaa nauhalta Thelma ja Louise -elokuvaa, Nyt katsotaan telkkaria yhdessä, palstailen samalla ja litkin miehen tuomaa sidukkaa.

Ihanaa! Ja mies sitten ripustaa varmasti huomenna alkukevään verhot?

Vierailija
8/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa! Ja mies sitten ripustaa varmasti huomenna alkukevään verhot?

Ap

Vierailija
9/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, tänään kiillotettiin torkkupeitot ja tuuletettiin tuikkukipot. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
10/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, tänään kiillotettiin torkkupeitot ja tuuletettiin tuikkukipot. Vaihtelu virkistää.

Oi, miten ennakkoluulotonta! Rohkea tapa piristää avioelämää!

Ap

Vierailija
11/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

O-ou. Mä käskin sitä tuulettaa tuikkukupit ja kiillottaa torkkupeitot... Siksi se siis kitisi, ettei saa kiiltoa niihin millään. Pitäisköhän mun lopettaa palstailu ja mennä keskeyttämään toi touhu? Toisaalta, peitot on varmaan jo nuhvaantuneet pilalle, että ei ei kai tässä mikään kiire ole. 

Vierailija
12/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

O-ou. Mä käskin sitä tuulettaa tuikkukupit ja kiillottaa torkkupeitot... Siksi se siis kitisi, ettei saa kiiltoa niihin millään. Pitäisköhän mun lopettaa palstailu ja mennä keskeyttämään toi touhu? Toisaalta, peitot on varmaan jo nuhvaantuneet pilalle, että ei ei kai tässä mikään kiire ole. 

Kuten tuossa edellä totesin, tuollahan voi tuoda kivaa piristystä nuutuneisiin kuvioihin!

Ap

Vierailija
13/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liukkarilla saa kivan kiillon.

Vierailija
14/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun nukuin päiväunia mies imuroi minun makuuhuoneeni, pesi kissojen makuualustan ja tänään laittoi sen takaisin. Kissat tykkäävät nukkua sänkyni alla. Mieheni nukkuu kuorsauksen takia toisessa huoneessa. Ihana mies<3

Vierailija
15/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan minun päivältäni! Paitsi tuon lisäksi pyysin miestäni käymään IKEAssa hakemassa yhden kalusteen, jonka tuossa iltapuhteiksi jo kokosi. Nyt katsellaan telkkaria ja mies painelee samalla varpaitani. Lauantait on ihania..

Vierailija
16/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen kun nukuin päiväunia mies imuroi minun makuuhuoneeni, pesi kissojen makuualustan ja tänään laittoi sen takaisin. Kissat tykkäävät nukkua sänkyni alla. Mieheni nukkuu kuorsauksen takia toisessa huoneessa. Ihana mies<3

Merkillisia kissoja, kun eivat tule sankyyn.

Vierailija
17/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskiperseet

mies50v

Vierailija
18/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

htep kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkillisia kissoja, kun eivat tule sankyyn.

Minun kissani ei tyytynyt edes jalkopaahan. Se otti paikan paan ylapuolelta, siis sangyn paadyn ja paan valiin. Tyynylle, jos tilaa.

Ehka naen hanet viela joskus!

Vierailija
19/19 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukkarilla saa kivan kiillon.

Samoiten saa myös Vagisanilla, ja aivan turha väittää ettei muka ole. Joka harpulla on sitä pari tuubia kannossa koko aika, sen verran hiekkaisia pilluja täällä pyörii.