Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen väärin? Laihdutus

Vierailija
23.03.2019 |

Olen ymmärtänyt että laihdutus on vaikeaa jumittaa ja niin edelleen
Itse aloitin tämän projektin 11.1 ja nyt on tasaisesti 6.5 kiloa lähtenyt. Olen tosi tyytyväinen.
Ihmettelen vaan miten tää on näin helppoa ollut tähän asti joku virhe muun jutussa täytyy olla.
Syön noin 1500 kaloria/vrk siis vaikka pullaa grilli ruoka välillä tai mitä tahansa kunhan vuorokausi kalorimäärä pysyy n. 150. Suurimmaksi osaksi toki terveellistä ravintoa.
Kävelen väh 10000 askelta päivässä ja teen jumppaa kotona 6 päivänä viikossa n. 20min. Lähtöpaino oli 78 kiloa tavoite n. 60 kiloa
Mutta johonkin tää varmaan kohta tyssää kun on ollut niin helppoa eikä ole tarvinnut mistään edes kieltäytyä täysin, joten mitä pitää muuttaa?
Ja ikää mulla on 43v kun joku kuitenkin kohta sanoo että nuori laihtuu helposti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jatkan samaan tapaan. Enkä tee mitään väärin kerta uusia neuvoja ei ole tullut. Ei tarvii laskea hiilateita ei protskuja, jättäö, sokeria, viljoja, perunaa jne...

Kuhan huolehtii kokonais kalorimäärästä. Yes tän tyylin pystyn pitämään lopun elämää. Edes yksittäiset ylitykset ei ole venettä kaatanut.

Vierailija
2/2 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kauan kun paino tippuu niin pidä tuo. Jos jää junnaamaan niin sitten tiputat vähän kaloreita alemmas. Ei paljoa tarvitse, 100-200 kaloria vähemmän. Mutta sulta tippuu hyvin niin jatka vaan tuolla.

Itse kanssa laihdutan. En laske kaloreita enkä mitään muutakaan. Mulla ei ole ollut ruuanhimoa pariin kuukauteen ja syön vain nälkääni. Annoskoot pienentyneet ja herkut minimiin. Iltaisin en syö mitään enkä aamuisin. Syön kolmisen kertaa päivässä. Kuutisen kiloa on multakin lähtenyt paino nyt tuon parin kuukauden aikana.

Lähtöpaino oli 95 kilon tietämillä ja nyt alle 90 kiloa. Matkaa siis on vielä paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi