Gallup: Millä tienaat 200-500€ lisää palkan päälle?
Minua kiinnostaisi tienata vähän palkan päälle. Kasvatatko ja myytkö esim. kasveja?
Kommentit (23)
Mulla on oman työn lisäksi kakkostyö, josta tienaan n 300€/kk. Teen yhden vkl töitä oman työni lisäksi.
Teen keikkatöitä liikenteenohjaajana.
Hankin lisätienestejä baarinarikassa kahtena iltana/yönä viikossa. Palkka on kympin tunnissa ja vähän tippejä päälle. Ei mikään unelmaduuni, mutta voittaa sentään edellisen eli vuokrafirman, jonka kautta päädyin milloin mihinkin tekemään milloin mitäkin hanttihommia, yleensä lyhyellä varoitusajalla, eikä tulevista työvuoroista ollut koskaan mitään takeita.
Annan seksiä miehelle 3 krt kuussa. Muuten saa vaan kerran.
Tienään noin 1000€ bruttona palkan päälle, tekemällä keikkaa viikonloppuisin
Toimin maksullisena seuralaisena ja joskus toisen työni päälle saatan tienata jopa 5000 e.
Hoidan naapurin taaperoa satunnaisesti. Saan 20e/h. Olen 50v nainen.
Teen ylitöitä ja pyhätöitä, monesti 500e lisää kkpalkkaan.
Teen ylitöitä silloin kun on mahdollisuus. Välillä niitä on tarjolla jatkuvasti, välillä ei. Osinkoja saan keskimäärin 250€/kk (netto) ja tuota osinkopottia pyrin kasvattamaan.
Olisi kiva, jos kommentoijat kertoisivat, MITÄ extratyötä he tekevät. Kuten se narikkavahti. :)
Jäin ihmettelemään mm., mitä tämä 7 työpaikan höylä käytännössä tekee työkseen.
Vierailija kirjoitti:
Tienään noin 1000€ bruttona palkan päälle, tekemällä keikkaa viikonloppuisin
Tämä on mielestäni aika kehno vastaus kysymykseen "miten tienaat". Käytännössä sanot vain tekeväsi lisää töitä normitöiden ohella. Ovatko ne oman alasi hommia vai muita (ja siis minkä alan!) , ovatko ne saman vai eri työnantajan töitä...
Tienaan viikonloppuisin tapahtuma-avustajana n. 40-1300 e/kk extraa riippuen siitä, minkä verran töitä on tarjolla. Jonain kuukautena voi tulla vain yksi lyhyt lauantaivuoro, jonain toisena töitä on joka lauantai ja sunnuntai ja moni työvuoro on yli 10-tuntinen. Silloin vapaapäivien puute rassaa, mutta hyvä työporukka auttaa jaksamaan ja palkkapäivänä hymyilyttää.
Meillä maksetaan ylitöistä, toimistohommissa. Kuukaudessa voi tulla parhaimmillaan tonni lisää käteen.
Myyn seksiä eksälleni 100 eur/kerta. Hyvä puoli on, että itsekin nautin.
Mulla on ravintola-alalla 0 soppari, ei oo pakko ottaa keikkaa vastaan mutta teen joitain iltoja ja viikonloppuja plus kesällä enemmän. Muuten päiväduuni
Olen perinyt kaksi sijoitusasuntoa, niistä pitkälti toista tonnia kilahtaa tilille kuukausittain.
Korjaushommia teollisuuteen. Sähkömiehen paperit tekisi mieli opiskella. Pääkaupunkiseudulla saa tehdä ekstraa niin paljon kun haluaa, oman päiväduunin lisäksi. Muutenkin kaikki vähänkään rakentamiseen liittyvä on kannattavaa. Täällä yksityisyrittäjät rakentamisen puolella tahkovat helposti 20t kuukausiliksoja.
Lisätöillä tienaan lisää, Itsellä yhteensä 7 työnantajaa, joten tienaan riittävästi ja saan tehdä useampaa erilaista haluamaani työtä.