Kuvailkaa viimeisin seksikertanne
Eli mitä, missä, miten. Ja laittakaa vielä ikä, sukupuoli, seksuaalinen suuntaus, ja minkälaisessa suhteessa olette tai jos olette sinkku (jos ei nämä käy jutusta selville).
Ei ole mitään väliä onko tämä kerta teille tyypillinen vai joku erityistapaus, kunhan on viimeisin. Ja 'seksin' saa jokainen määritellä niin kuin haluaa.
.........
Aloitan itse:
Seksi on tässä kuussa jäänyt pahasti paitsioon jatkuvien työmatkojen ja muiden menojen takia, joten tänä aamuna heti kun vaimo heräsi niin ehdotin asian korjaamista. Kevyiden alkulämmittelyjen jälkeen olin siirtymässä antamaan hänelle suuhoitoa, mutta hän sanoikin että tänään minä saan vain nauttia ja hän hoitaa hommat. :) (Tuohon on kyllä oikeastaan syykin, mutta en mene nyt siihen.) Eli makasin selälläni kun hän antoi minulle ihanan blowjobin, kyllä teki gutaa. Sitten hän nousi satulaan ja alkoi ratsastaa. Ja ennen kuin tulin sanoin haluavani häntä vielä takaapäinkin, jossa ei sitten enää kauaa mennytkään kun laukesin hänen sisäänsä. Vielä siinä lämpöhehkuissa makailtiin ja halailtiin, ja sitten suihkuun. Eli ihan perusmeininkiä, ei mitään kommervenkkejä, ja koko touhuun ei varmasti mennyt puolta tuntiakaan, mutta tuli kyllä tarpeeseen! Ja kuten hän lupasikin, minun ei tällä kertaa tarvinnut juuri muuta kuin nautiskella, joka oli autuaallista. On ihana vaimo mulla. :)
// 50+ heteromies, yli 20 v naimisissa, seksiä on joskus enemmän joskus vähemmän (yleensä vähemmän)
Yksi keino on myös feikkaaminen. Taivuttaa ruumista vähän enemmän kuin luonnostaan, laittaa kyrvän sykkimään vähän enemmän kuin luonnostaan, huohottaa vähän enemmän kuin luonnostaan. Hermosto on niin hassu takaisinkytkentä että tuolla lailla, joskus, ihan oikeasti tulee kova orgasmi. Luin tuon jostain naistenlehdestä, mutta toimii miehellekin.