Sinun mielestäsi kaunein bloggari?
Tässä omat ehdottomat lempparini:
Molemmat ihan huikean kauniita!! Olen löytänyt vaan näitä tunnetumpia... Olisikin kiva kuulla teidän lemppareita :)
Kommentit (26)
Kauniita joo. Mutta kuka jaksaa lukea tällasta suomea (Indiedays): "Rakastan sitä faktaa, että täältä saa hyvää ja tuoretta ruokaa." Voi v*ttu joo.
Heh... kun luin otsikon, tuli heti tuo ocJulia mieleen. Kauniit kasvot todellakin.
Tyylistä en sitten tykkääkään, mutta ihan mukavalta ihmiseltä vaikuttaa.
Ulkomailta kaunein on mielestäni tämä nuori tyttö:
http://clothescamerasandcoffee.blogspot.com
Mielettömän fiksukin, ainoa "muotibloggaaja" jota seuraan.
Musta kaikki tietämäni on ihan perusnättejä, jotka ovat puunanneet itsensä aivan överisti: kilo meikkiä, tekotukkaa, täyteaineita, tekoripsiä, solariumia......
Kalastajan vaimo. Ihan ehdottomasti. En tosin lue montaa blogia, mutta sitä kai ei kysytty.
ocjulia, huikean kaunis nainen, vaikka pukeutumistyylistään en pidä minäkään.
osaa kirjoittaakin hauskasti, viisikymppinen muorikin lukee mielellään.
Minusta http://avecsofie.indiedays.com/
Klassisen kaunis, vaikka kasvot eivät ihan symmetriset olekaan.
Mun makuuni upein on Mothmouth persoonallisine tyyleineen:
Rilla on minusta ihan mielettömän kaunis ja vaikuttaa muutenkin jotenkin viisaalta, fiksulta tyypiltä. Sisäisesti kauniilta.
OC-julialla tietysti upea kroppa ja kasvot.
Mothmouth, ehdottomasti, kakkosena Vilma P.
OC Julia näytti aivan erinäköiseltä niissä Cosmon bailujen kuvissa, kun ei itse ollut saanut valita julkaistavia kuvia. Näytti tosi vaatimattomalta esim. just Vilma P:n rinnalla. Mielestäni Lintukin on paljon kauniimpi.
Karkkipäivän Sanni on aivan järisyttävän kaunis luonnossakin, ääni siis myös hänelle.
Life of Silja, vaikka nuori onkin niin on siunattu upeilla kasvonpiirteillä ja kropalla. :)
Varmaan Mungolifen Anna. Sillä on niin naturelli ja freesi look... Tai sitten ei.
Mami go go -Minttu on minusta kaunis. Samoin Karostardust. Jotenkin nää aina niin kauniina pidetyt Ps i love fashion, Mungolife, Cava jne eivät säväytä yhtään. Ihan liian laitettuja kaikki, jotenkin niin tekemällä tehty.
KPE Anne on mielestäni kaunein. Ehdottomasti.
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:17"]
Molemmat ihan huikean kauniita!! Olen löytänyt vaan näitä tunnetumpia... Olisikin kiva kuulla teidän lemppareita :)
[/quote]Jälkimmäinen voisi ehkä olla "kaunein bloggari".
Eka ei. Liian persoonallinen ja taitaisi muutenkin kokea moisen tittelinen loukkaukseksi?
oc Julia! Kaunis naama ja kauniit silarit!
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 21:05"]
[quote author="Vierailija" time="06.04.2013 klo 19:17"]
[/quote]Jälkimmäinen voisi ehkä olla "kaunein bloggari".
Eka ei. Liian persoonallinen ja taitaisi muutenkin kokea moisen tittelinen loukkaukseksi?
[/quote]
Miten niin liian persoonallinen? Onko kauneus niin mainstreamia, että bloggaaja muka loukkaantuisi jos häntä pidetään kauniina? LOL :D Tuskin.
Aika paljon kauniita bloggareita, esim mungo-anna, tosin liian tälläytynyt