Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi poliitikon ikä aina yllättää? Moni on paljon vanhemman näköinen kuin on oikeasti iältään

Vierailija
23.03.2019 |

En nyt nosta tähän nimellä ketään, mutta viimeisen parin viikon aikana lehdissä on etusivun jutuissa mainittu muutamankin tunnetun poliitikon ikä, ja jokaisen kohdalla on meinannut tippua silmät päästä, kun se ikä on selvinnyt. Kun ovat mielestäni olleen 10-20 vuotta vanhemman näköisiä. Eräskin, josta paljastui, että on minua viisi vuotta nuorempi, niin häntä olin veikannut itseäni yli 10 vuotta vanhemmaksi. Eikä tämä koske pelkästään pitkän linjan poliitikkoja, joita kiireinen ja kuluttava elämä olisi vanhentanut ennen aikaisesti vaan ihan näitä kolmekymppisiä myös.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliitikkojen pukeutuminen on konservatiivista, pukumies tai jakkupukunainen saattaa yllättää iällään, kun muut samanikäiset kulkevat farkuissa ja hupparissa.

Vierailija
2/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakevat vakuuttavuutta vanhentavalla tyylillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tutkittu vanhentaako jatkuva valehteleminen paljonkin?

Vierailija
4/4 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita esimerkkejä, ketkä näyttävät ikäistään vanhemmilta. Osasyynä voi olla myös se, että harva nuorehko ihminen voi kuvitella ikätoveriaan vaaticvissa tehtävissä, varsinkin jos itse elää pitkittynyttä nuoruutta. Itse havahduin ikääntymiseeni kaksvitosena, kun vastaanotolla lääkäri oli itseäni nuorempi. Laittoi hetunsa paperireseptiin eli tästä nyt on jokunen vuosi aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi