Kenenkään ei tarvitse olla lihava! Ihan oikeasti:
jättäkää ne huonot hiilarit mäkeen! Käykää liikkumassa useamman kerran viikossa. Juokaa paljon vettä ja syökää kasviksia. Paino tippuu varmasti.
Kommentit (15)
Lapseni kuoli, voisitko lopettaa turhanpäiväiset aloituksesi?
Siis ihanko totta? Vautsi, en ole koskaan aiemmin kuullut mistään tällaisesta. Mahtavaa, että kehitys kehittyy ja kaikki ongelmat ratkeaa av:n avulla.
Millainen ihminen on lihava? Olenko minä? Omasta mielestä olen,mulla on ylimääräistä läskiä joka paikassa. Haluan vain laihduttaa, kun on nälkä niin on hyvä olla siitä tietää että rasva palaa. Onko laiha nainen kaunis? On se.
Voitte väännellä tätä aloistustani kuinka paljon tykkäätte ja etsiä tekosyitä, mutta faktat eivät muuksi muutu. Tarvitaan vain päätös. Tietoa on, kuten joku jo mainitsikin. ap
Voi luoja miten turha aloitus! Ap, jos haluat tällaisista aiheista keskustella, vois olla parempi kirjoittaa vaikka kannustavasävyinen viesti, eikä tuollaista jossa kerrotaan maailman yksinkertaisimpia asioita, ihan kuin lihavat olisivat tyhmiä. Tajuatko, että lihavuuteen on todella usein joku syy, joka ei siis ole pelkästään se, että on syönyt liikaa, vaan että siihen liikaa syömiseen on oikeasti joku syy? Se henkinen puoli on paljon isompi osa kuin se "syö kasviksia" -osio.
Voi vittu. Entäs minä? 159/43 ja lauta ja luuranko? syön hyvin, en liho!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Montako porkkanaa saa päivässä syödä? Nykyisin syön 4 kpl, mutta pysyn läskinä. Muuta en sitten syökään, vettä juon paljon. Tätä olen kokeillut nyt 3 vko ilman tulosta, pyörryttää ja on paha olo. Kannattaako jättää puolet annoksesta pois?
Ennen tultiin uskoon kirkossa, nykyään internetissä. Yhtä mustavalkoista on molempien totuudet vielä tuossa hurahtamisvaiheessa entisten ja nykyisten totuutensa löytäneiden. :)
Niin kunpa voisinkin luopua suklaasta ja alkoholista mutta enpä voi en.
Tai heittäytykää opiskelijoiksi. Kun ei ollu fyrkkaa muuhun kun vuokraan, paino toppu mukavasti 46kg 165 cm opiskelijalla. Ja olo oli hyvä, oikeasti. Nyt 10kg isompana ahdistaa niin pirusti ja painon saaminen alas totaalista tuskaa.
Ihan leikisti: "Tyhmyydelle taas ei voi mitään. Sieltä se punkee läpi, vaikka söisit ja joisit mitä. Tyhjät tynnyrit jne...
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 21:01"]
Lapseni kuoli, voisitko lopettaa turhanpäiväiset aloituksesi?
[/quote]
Ymmärrän, että tämänhetkiseen olotilaasi suhteutetuna aloitus on naurettava, mutta palstan yleiseen tasoon verrattuna ei.
Kiitos kun kerroit tämän totuuden,me läskit ei todellakaan tiedetty tätä. Kyllä me plösöt nyt aletaan laihduttaan näillä sun ylivertaisilla neuvoilla. Siis vau, sä oot todella mun idoli tästälähtien.
Kiitos kiitos kiitos!