Siis mikä Hulluilla Päivillä on halpaa?
Selasin kuvaston läpi ja ihan järkyn hintaisia vaatteita. Jotkut mekotkin pitkälti yli 100 e. Ei tämä päivänä pysty alkuunkaan kilpailemaan nettikauppojen ja jopa ihan tavallisten alennusmyyntien kanssa. Jollain joukkohurmoksella vaan rahastetaan hölmöjä ihmisiä.
Kommentit (33)
Hulluilla päivillä pitää olla hintatietoinen ja laatutietoinen. Varmasti voi löytää halvemman mekon maxi marketista, mutta varmasti ei löydä muualta Suomesta yhtä edullista Versacen mekkoa :)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 23:40"]
Mun entinen naapuri oli Stockan ostaja tosin jo aika kauan kauan sitten. Kertoi joskus humalapäissään miten sitä paskaa ostetaan just vaan Hulluja Päiviä varten. Se on suurin osa sellaista erikseen ostettua tosi halpaa tavaraa.
[/quote]
Niin, hullut menee ostamaan halvalla paskaa....Hullut päivät. Siitä se nimi taitaa nykyään tulla.
Ostin viime vuonna lähes 100 ompelulankarullaa, ja mistään en olisi vastaavaa lankamäärää saanut yhtä edullisesti. Samoin Artekin jakkara oli erittäin hyvään hintaan, kannatti ostaa, ja monia muitakin järkeviä hankintoja on tullut tehtyä.
Vaatteiden hinta-laatu-suhteesta en tiedä, mutta jos jotain kiinnostavaa näkyy kuvastossa tai liikkeessä, ostan pois, en mä jaksa alkaa kierrellä kauppoja ja metsästää mistä joku juttu löytyy puoli euroa halvemmalla tai alkaa selailla nettikauppoja illat pitkät.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 22:22"]
Tekniikka. Oletko löytänyt jostakin mm. IPohnen tai IPad2 (mitkä kuvastossa) yhtä halvalla? Tai taulutelevisioita? Väitän, että et. Koska itse mm. kyttään uutta taulutelevisiota ja I Pad 2, ja näistä paras tarjous on nyt Hullujen Päivien tarjous! Meen ostamaan ne.
Myös esim Lesxigtonin pussilakanat ovat halvempia kuin missään nettikaupassa. Ja ovat olleet ainakin tähän saakka todella hyvälaatuisia, ei mitään kakkoslaatua.
Samoin Kartellin tuotteet ovat halvempia kuin muualla. Et löydä halvemmalla alennuksesta aitoja mistään tähän hintaan.
[/quote]
Juuri oli Verkkokauppa.comissa iPad 2 64 GB 299,90 €. Myöhemmin hintaan 399 €.
Siis kukaan ei enää hlaua Tuttaa ja Reimaa, that's the point! Nykyaään laatutietoiset ihmiset ostavat Phister & Ohilinaa ja Noa Noaa, Tommy Hilfigeriä ja Ralph Laurenia lapsilleen. Tuttaa voi mennä pönkimään nuhjaisesta Cittarista duunipäivän päätteeksi.
Katselin lastenvaatteiden hintoja kuvastossa ja kyllä ne kivan edullisi aolivat verrattuna mitä normisti saman merkin vaatteet maksavat.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 23:45"]
ns ennen vanhaan hullut päivät oli hyvät, halvalla sai oikeesti ihania lastenvaatteita, siloisia merkkejä reima, tutta, fix jne joita myytiin muulloinkin , mutta kalliimmalla hinnalla.
nyt ei ole juurikaan mitään halpaa.ale hinnalla saa samaan, jopa halvempaan hintaan kuin hulluiltapäiviltä.
ja mua ärsyttää toi, et joka päivä on pikku erä sitä ja tätä myynnissä...kuka sinne jaksaa joka päivä raahautua ???
mä lähinnä lpaselle olisin ostellut joitain vaateita.
itselle en niin kallita ostele mitä siellä nyt hulluin hinnoin myydään :(
eli ei ola halpaa mikään
odotan kunnon alennusmyyntejä !
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="05.04.2013 klo 22:20"]
Pokkareitahan on jatkuvasti myynnissä kolme kympillä.
[/quote]
Niin muuten taitaa ollakin. Itse vain harvoin tartun noihin tarjouksiin, koska yleensä ne koskevat tiettyä osaa valikoimasta, enkä välttämättä löydä kolmea pokkaria, jotka haluaisin. Hulluilta Päiviltä olen aina löytänyt jotain kiinnostavaa luettavaa, eikä ole pakko maksaa kolmesta. Myös englanninkielisiä tarjouspokkareita on aina ollut paljon laajemmat valikoimat kuin muissa kirjakaupoissa.
Ruoka on halpaa ja opiskelijallakin varaa syödä paremmin, kun ostaa viisaasti. Esim. ne 1e mausteet, pastat ym.
Hullujen päivien kuvastossa 500ml Wellan hiuslakat jne. tuotteet 14.90, omassa kampaamossa tarjous 9.90 saman kokoinen pullo. On toki omassa kampaamossakin aikamoinen tarjous, mutta reilusti halvempi kuin hullareilla.
Hulluilla päivillä useamman kerran töissä olleena voin sanoa, että kassakone näyttää aina myös tuotteen "oikean" hinnan. Voit siis pyytää myyjää tarkistamaan sen, jos ei muuten osaa sanoa.
Emmaljungan scooterit on aika edulliset. Norm. jalkapeitteellä melkein 400e, nyt 269,-.
Ruokaosastolla on paljon hyviä tarjouksia, siellä tulee käytyä, vaikka muuten Hullut Päivät ei erityisemmin kiinnosta.
Tällä samalla aukeamalla budgetsportin mainoksen alla on top-sport sellon mainos. Kaikki 2012 kamat -60 rosenttia.
ns ennen vanhaan hullut päivät oli hyvät, halvalla sai oikeesti ihania lastenvaatteita, siloisia merkkejä reima, tutta, fix jne joita myytiin muulloinkin , mutta kalliimmalla hinnalla.
nyt ei ole juurikaan mitään halpaa.ale hinnalla saa samaan, jopa halvempaan hintaan kuin hulluiltapäiviltä.
ja mua ärsyttää toi, et joka päivä on pikku erä sitä ja tätä myynnissä...kuka sinne jaksaa joka päivä raahautua ???
mä lähinnä lpaselle olisin ostellut joitain vaateita.
itselle en niin kallita ostele mitä siellä nyt hulluin hinnoin myydään :(
eli ei ola halpaa mikään
odotan kunnon alennusmyyntejä !