Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aikuisen ja lapsen nirsoilu

En tajuu
22.03.2019 |

En tiedä miksi minuun niin osuu ja raivostuttaa, kun tuttavani vaimoke ja lapsensa ovat helvetin nirsoja ja epäkohteliaita. Tää 30- v ämmäkään ei osaa annostella vielä ruokaansa niin, että söisi kaiken. Kun vierailee 80- vuotiaiden miehen sukulaisten luona, niin ei saa edes kahvikuppiaan tai lautastaan nostettua keittiöön. Puhumattakaan et ymmärtäisi tarjoutua missään apuun. Heittäytyy sohvalle vaan kännyn kanssa. Ja "mulle ei käy maito, muna, gluteeni, mikään eläinperäinen" jne. Vihreä teekään ei sopinut, kun oli tarjolla sellasta, missä oli bergamottia. No, vanhustenhan tämän mukaan pitäis pomppia!
Lapsensa naukuu koko ajan: mullon nälkä, mitä on ruokana, tää on vähän oudon makuista, onks mun pakko syödä, onks jotain, saanko vettä...
Kaikkea ottaa, etuhampailla nirhaisee ja sit jättää kuin koira paskansa. Kaikki menee haaskuun. Eikä äiti reagoi mitenkään. No ei kai, kun itse ei osaa sen paremmin käyttäytyä.
Tätä porukkaa en meille viitsi kutsua. Ei sen puoleen, ei hekään koskaan ketään kutsu tai mitään tarjoa. Moiset taidot on ihan nolla.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylässä ei mennä huseeraamaan keittiössä, ainakaan ilman lupaa. Voi kysyä, mutta jos ei kerrota mitä voi tehdä niin pysytään poissa sieltä.

Vaatimuksia ei ladella kyllä, lapsilta ei voi aina odottaa täydellistä käytöstä vaikka sitä olisi kuinka kotona opetettu.

Vierailija
2/2 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse läsnä tuttavan 80-vuotiaiden sukulaisten luona kun perhe on siellä kylässä ja jos olet, niin miksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla