Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erikoisin ennakkoluulo tai -olettamus, mikä jollakin on ollut sinusta?

Vierailija
22.03.2019 |

Eli minkälaisia ennakkoluuloja/olettamuksia ihmisillä on ollut teistä? Kysyn, koska sain vasta kuulla, että työkaverini luuli minua melkein vuoden ajan joksikin bilehileeksi, enkä voi käsittää miksi :D Olen perheellinen nainen, koen olevani avoin ja puhelias, mutta erittäin harvoin lähden minnekään juhlimaan. En myöskään koe tyylini olevan mikään biletyyli, vaan pukeudun ihan tavallisesti.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pidetään tyhmänä ennen kuin opitaan tuntemaan ja ymmärtämään että kun avaan suuni, tiedän mistä puhun.

Vierailija
2/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuonna keppi ja kivi oltiin kaverin kanssa kesä mansikkapellolla. Siellä oli väkeä vähän sieltä sun täältä. Yksi likka kulki seinävieriä ja selvästi pakoili meitä. Uskaltautui sitten parin viikon työskentelyn jälkeen kun istuttiin iltaa pihamaalla, ja heitettiin tikkaa, siihen samalle rappuselle meidän kanssa ja kysyi miksi minä ja se kaverini ollaan koko ajan niin vihaisia. Oltiin kaverin kanssa aivan hoomoilasena, että kuinka niin? Likka siihen, että kun me puhutaan sillä tavalla kuin puhutaan, se on koko ajan kuvitellut että ollaan vihaisia, ja vieläpä erityisesti sille vihaisia. Oli siis meidän murteesta kuvitellut tuon vihaisuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pidetään tyhmänä ennen kuin opitaan tuntemaan ja ymmärtämään että kun avaan suuni, tiedän mistä puhun.

Sama. Olen aika hiljainen ja tykkään laittautua (en kuitenkaan överisti), joten ihmiset pitävät minua tyhmänä. Yllättyvätkin, kun puhun harvoin mutta asiaa.

Vierailija
4/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen kauhean jännittynyt koko ajan.

Vierailija
5/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on luultu, että olen välinpitämätön tai ylimielinen, koska en osaa näyttää tunteitani kovin avoimesti.

Vierailija
6/6 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ujouteni yhdistettynä ulkonäkööni on usein käsitetty itsevarmuudeksi ja ylimielisyydeksi. Moni on kertonut minulle jälkeenpäin, ujouteni hälvettyä, kuinka pahasti ensi näkemältä erehtyivät.

Tuskastuttavin olettamus on vuosien varrella ollut "mutta sinähän saat ihan kenet haluat". Enpä lopulta saanut ketään. Ehkä tuon yllä mainitun väärinarvioinnin vuoksi. :(