Tiedoksi pyöräilijöille
Ensimmäinen fillaristi joka repii autoni oven auki ja haastaa riitaa saa välittömästi vasarasta legoihinsa.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla autossa oikein vasara sitä varten?
On. Muutakin löytyy tilanteen tarvitessa.
Ap
Tutun auton ovi repäistiin aikanaan liikennevaloissa auki ja joku hullu viilsi sitä kurkkuun. Onneksi sai ajoissa apua.
Autossa kannattaa pitää aina mukana jotain lääkkeitä suomen suurimman avohoitolan eli maantien potilaita varten.
Vierailija kirjoitti:
Tulee kalliiksi sulle.
Mutta se on sen arvoista. Legojen korjaaminen on tietysti kallista mutta myös tosi veemeistä ja tuollaisen muistaa lopun ikänsä. Tuskin tekee samaa virhettä toiste. Kato rahalla saa ja hevosella pääsee.
Vielä kun joku saisi motoristit ja moporällääjät kuriin. Vaikka kyllähän nuo auton peltejä tottelevat :)
Voi sitä kumia polttaa sitten halvaantuneena sairaalavuoteessa.
Yksi sukkahousupyöräilijä kerran perseili siihen malliin että lensi katuun autoni tönäisemänä. Yritti aukoa päätään mutta annoin takaisin tuplasti: olin oikeassa ja minulla ei ollut mitään poliisin kutsumista vastaan.
Pelle nöyrtyi siinä sitten. :D
Seuraava kevyen liikenteen väylän suojatielle pysähtyvä autoilija saa läskipyörän + ukkelin (yht. n 100 kg) autonsa kylkeen sellaiseen kohtaan, mikä tulee ko. autoilijalle mahdollisimman kalliiksi. Minulle ja pyörälle ei käy kuinkaan.
Vai olisko parempi, että jokainen pitää sen oman osuutensa kunnossa noudattamalla liikennesääntöjä. Saattaisi vähentää konflikteja.
Onpa hauskaa. Yleensähän autoilijat perseilevät ja jos heille kertoo sen niin tulevat vittuilemaan . onko oven repiminen pahempi kuin , että koittaa ajaa autolla suojatietä ylittävän kävelijän yli?
Vierailija kirjoitti:
Tutun auton ovi repäistiin aikanaan liikennevaloissa auki ja joku hullu viilsi sitä kurkkuun. Onneksi sai ajoissa apua.
Oliko kantis?
Mitä sinä teet niille autoilijoille, jotka eivät noudata liikennesääntöjä ja kiilaavat liikennesääntöjen mukaisesti pyörätiellä (eli ajoradan reunassa se kaista johon kävelijöillä ja autoilijoilla ei ole asiaa) ajavia pyöräilijöitä? Vedätkö heitäkin vasaralla hampaisiin?
Mulla on aina autossa mukana pistooli, viidakkoveitsi ja hiilikuitumaila. Just in case. Ei ole tarvinnut kehän ulkopuolella tällaista arsenaalia koskaan kuljetella. Mukava mesta tää stadi nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vai olisko parempi, että jokainen pitää sen oman osuutensa kunnossa noudattamalla liikennesääntöjä. Saattaisi vähentää konflikteja.
No tämä!!! Mikä teillä on pyöräilijöitä vastaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämä!!! Mikä teillä on pyöräilijöitä vastaan?
Ihan vaan se mitä olemme kymmenet vuodet noitten kusipäitten taholta kokeneet....
Sulla on oikea ote.