Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan morkkis kestää?

Vierailija
05.04.2013 |

Tein jotain todella typerää ( en kännissä, nyt on vaan henkistä "krapulaa" ) , josa seurasi iso riita ym...  asia on periaatteessa sovittu mutta toista päivää minua ahdistaa että tempustani tulee vielä seurauksia, ja ahdistaa oma typeryys ja ilkeys.. minull on ihan fyysisiä oireita kun ajattelen asiaa.

Kuinka kauan menee kun tällaisesta pääsee yli? EN halua olostani puhua kyseisen ihmisen kanssa, ettei hän luule minun kerjäävän sääliä..

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei siitä hänelle kannata puhua jos asia kerran on jo sovittu. Täytyy ihan itse käsitellä omat ahdistukset nyt vaan, kun on itse mokannut, eikä sälyttää enää sitä kohteen päälle...

Eiköhän tuo jo viikossa helpota jonkin verran. VUoden päästä tuskin muistat koko asiaa. Mutta voit paljon vaikuttaa siihen kauanko se sua vaivaa sillä, märehditkö tapausta mielessäsi koko ajan vai yritätkö keskittyä ihan muihin asioihin.

Vierailija
2/2 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein vuosia sitten asian, josta kannoin huonoa omaatuntoa yli viisi vuotta. Lopulta pääsin siitä yli, kun tein voitavani asian hyvittämiseksi. Ei se sitä mennyttä mokaa olemattomaksi muuta, mutta päätin, että nyt olen tehnyt kaiken minkä pystyn ja jätän asian taakseni. Auttoi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi