Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako ukkosi roikottaa vehjettään pöntössä?

Vierailija
05.04.2013 |

Kun istuu kakalla pöntöllä (tai pissalla jos on kyykkypissijä) niin saako ukkosi roikottaa vehjettään pöntössä? Vai täytyykö pidellä siitä kiinni (vessapaperilla?) ettei se roiku pönttöä likaamassa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa missään tapauksessa roikotella ja liata pyttyä, sus siunatkoon!!!!!

Vierailija
2/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kai provo? Ei kenelläkään ole niin pitkä, että se ulottuisi veteen. Siis ei ihmisellä.

Ja pöntön likaaminen myös; penis tai kivespussi on puhtaampi kuin kädet. Paskabakteereissa alituiseen uiville pöntön pinnoille nuo eivät varmaan ole se olennaisin huoli. Ei niiltä syödä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ole jokaisen miehen yksityisasia miten asioi wc-istuimella.

Sellainen sääntö tietenkin on että jokainen siivoaa jälkensä mitkä jättää istuimeen ja pönttöön.

Vierailija
4/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luulin että miehet ei pissi kakalla ollessaan, siis samaan aikaan, olin ihan ihmeissäni kun mieheni pissi kakatessaan.

Vierailija
5/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa roikottaa sillä pöntön sisäreunat kärsivät. Olen opettanut taittelemaan wc-paperista suojan jonka asettelee pöntön istuimelle jalkojensa väliin ja sen paperin päällä saa pidellä vehjettään ulostamisen ajan. Muistutan kyllä käsienpesusta aina kun tulee pois vessasta, usein palaa nolona sinne takaisin pesemään.

Vierailija
6/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä miehenä lepuutan nahkasäkkejäni pytyn reunuksen päällä toimituksen ajan.

Näin ne eivät yletä pöntön vesirajan alle.

Vierailija
7/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies laittaa vehkeensä makaamaan lattialle, vessan matolle siksi aikaa kun kakkii. Muuten se täyttäisi pöntön ja kakki ei mahtuisi kupoliin.

Vierailija
8/8 |
05.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt edes tajunnut tätä! En tiiä miten roikkuu kun paskalla on, varmaan kerää rullalle käsivarrelleen tai pissii samalla lavuaariin, kun paskoo pöntöön.

Moniko meistä oikeesti seuraa miehensä vessakäyttäytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi