Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan, ikinä milloinkaan ajanut autolla kännissä?

Vierailija
19.05.2006 |

Heräsin vuosia sitten mökkini pihalta porottavan auringon alta, auto oli pysäköity poikittain ajotielle viereeni ja auton ovea koristi vahtioksennusraita. Olinko ajanut autolla vai en?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon, että jos typeryytenne toistuu, ajatte " hyvillä" taidoillanne kallioleikkaukseen jotta saadaan tuollainen pohjasakka pois täältä ihmisiä vaarantamasta! Hävetkää jos osaatte! Yäk!!

Vierailija
2/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ottanut pari olutta baarissa, ja ajettiin kotiin aamuyöstä maaseudulla eli muuta liikennettä ei juuri ollut. Tyhmäähän se oli, mutta nuorena on niin kaikkivoipaa että.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi ajaa edes yhden kaljan jälkeen koska omasta mielestäni en olisi enää ajokunnossa.

Yhdesti olen ajanut krapulassa (no, lähinnä oli ehkä univelkaa koska siinä vaiheessa oli jo iltapäivä) ja oli karmaseva kokemus kun ei pystynytkään olemaan niin skarppina kuin normaalisti ja meinasi nukahtaa rattiin (jossakin vaiheessa tajusin kun auto alkoi menevään vastaantulevien kaistalle ja juuri ja juuri sain ohjattua auton oikealle kaistalle). Piti pysähtyä pysäkille ja soittaa miehelle että pääsetkö hakemaan auton..Ei sitten päässyt ja itkukurkussa jatkoin matkaa kotia kohti. Sen jälkeen en ole lähtenyt ratin taakse parin tunnin yöunien jälkeen1

Vierailija
4/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin se väsymys oli enemmän vaaraksi minulle ja muille tien päällä olleille.

Hävettää tuo tapaus, vaikka viimeiseksi kerraksi jäi, enkä ollut enää " kännissä" .

Vierailija
5/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYHMÄ!!!

Vierailija
6/6 |
19.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaveriporukasta kaikki paitsi yksi vielä krapulakekkulissa, tämä yksi sitten meinäsi nukahtaa rattiin. Mies siirtyi ajamaan, sanoi että oli niin kauheeta ettei koskaan enää sen jälkeen ole maistissa rattiin tarttunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi