Oletko jo päättänyt ketä äänestät?
Kommentit (36)
Kyllä, ääneni saa oikeustieteen maisteri, varatuomari Leena Meri, PS.
Puolue on varma. Perussuomalainen, mutta ehdokas vielä päättämättä.
SDP Rinne valehtelee päin naamaa. Lupaa kaikkea, joten eihän se voi olla mahdollista.
Tottakai, teenhän työtä ehdokkaani kampanjatiimissä. Nimeä tai aluetta en kerro, mutta Vihreän ehdokkaan puolesta kampanjoin ja häntä äänestän
Vierailija kirjoitti:
En. Kolme vaalikonetra olen tehnyt. Jokaisesta eri ehdokasta näyttää ja ihan outoja ihmisiä. Pitäisi tutustua paremmin heihin.
Äänestät siis puolueen vaalipiirin tunnetuinta ehdokasta ja oma ehdokkaasi saa murto-osan äänestäsi.
90% varmuudella. Sama oikean puolueen ehdokas on ollut ykkösenä jo kolmessa vaalikoneessa ja vaikuttaa sopivalta tyypiltä. Täytyy vielä silti tutkia myös muutamaa muuta ehdokasta.
Olen päättänyt. Ääneni menee jo eduskuntatyön tuntevalle ihmiselle, joka on pitkällä siviiliurallaan, teoillaan ja puheillaan osoittanut olevansa ääneni arvoinen.
Kyllä. Nro 69 Oulun vaalipiirissä.
Perussuomalainen nuori nainen.
Kyllä, paholoiset kotiin laittavaa kokoomuslaista
Liike Nyt on raikas vaihtoehto. Tunnetuin ehdokas saa äänen.
185, Markus Kuotesaho. Tulee säpinää eduskuntaan, perkele.
Vierailija kirjoitti:
kokoomukselle todennäköisesti.
Jotkut ne ei vaan koskaan opi, vaikka sukunimi tuskin alkaa kirjaimilla W, H, J jne.
Tangolaulaja Eero Aven saa minun ääneni!
Jep, persujen jo istuvaa
Vaikka olen kokoomuksen kannattaja
Jos ei ois ollu sopivaa, ketä vaan demarit pudottaakseni
En. Kolme vaalikonetra olen tehnyt. Jokaisesta eri ehdokasta näyttää ja ihan outoja ihmisiä. Pitäisi tutustua paremmin heihin.