Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näkösuoja ikkunaan joko staattisella kalvolla tai tarralla

Vierailija
22.03.2019 |

Onko teistä joku laittanut ikkunaan näkösuojan niin, että vain puolet ikkunasta peittyy?
Oletteko laittaneet siihen jotakin näköreikiä?

Asutaan tien läheisyydessä ja haluaisin laittaa jonkun näkösuojan, jotta verhot voi pitää auki. Ostin jo jyskistä yhden staattisen suojan, mutta en taida pitää siitä...

Miten nämä näkösuojat on teillä muilla toimineet?

Ns. poliisikalvoakin olen miettinyt. Suojaisi päiväsaikaan ainakin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua haittaa se että näkee kun nakuilen omassa kodissa vaan se kuinka sotkuinen mun koti on :p

Vierailija
22/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkäätkö että tissit näkyy satunnaiselle ohikulkijalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sälekaihtimet...ongelma ratkaistu, ole hyvä.

En lähtis liimailemaan ikkunoihin tarroja/kalvoja.

Vierailija
24/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.safetyset.fi/auringonsuojakalvot/

Noita kalvojahan on vaikka millä mitalla, mutta antaisin ammattilaisen hoitaa homman. Tai sitten ripustaisin ihan tavallisen ohuen verhon ikkunaan, on kaunein ratkaisu.

Huvittaa kun ihmiset laittavat taloihinsa valtavan kokoisia korkeita ikkunoita, ja kesällä nuo ikkunat kuumentaa sisätilat, ja talvella pimeässä asunto on kuin näyteikkuna. Ei mitään järkeä.

Vierailija
25/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Staattinen kalvo on hyvä ja edullinen, Lidlistä tai Clas Ohlsonilta. Se on helppo kiinnittää, suihkitaan tiskiaineella terästettyä vettä lasiin, kalvo päälle ja paikoilleen ja sitten vedellään ikkunalastalla kalvon päältä, niin vesi tulee välistä pois. Jos ei onnistu kerralla, niin on helppo irrottaa ja kokeilla uudemman kerran.

Vierailija
26/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa mielikuva "kurkistusaukoista" jotka on sellaisia pieniä, molemmille silmille omat aukot 😀

Mulla on dc-fixillä yksi ikkuna peitetty kun siitä näkee suoraan sisälle. Ikkuna on koko pitkän työpöydän pituinen kapea ikkuna ja meidän takapihan vierestä kulkee joku kävelypolku ja pimeällä ollaan kuin näyteikkunassa.

Ostin jonkun maitolasin ja nyt näyttää siltä että ikkuna on huurussa koko ajan.

Myös pari ilmakuplaa jäi joita en nähnyt laittopäivänä vaan seuraavana päivänä oli siihen ilmestynyt.

Ajattelin sen kyllä vaihtaa johonkin muuhun.

Lähtee hyvin ikkunasta. Joskus ollut saunan ikkunassa myös tuota samaa.

Vierailija
27/33 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tommosta kalvoa Jyskistä ostin. Ei tarvitse edes vettä väliin, puhdas ikkuna riittää. Kolmanneksen alareunasta peitin.

Helpottaa kun voi käydä tienpuolen huoneessa ilman miettimistä.

Vierailija
28/33 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävänpäiväkampanja: D-C-Fix Sisustuskalvot -10% (13.2 - 14.2.2020)

www.lakkapaa.com/sisustaminen/tuotteet/tapetit-ja-tapetointitarvikkeet/…

Vierailija
29/33 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu laittoi staattista kalvoa suoraan ikkunaan ilman mitään astianpesuaineita. Se on ihan ok, ei kaunis, mutta ei myöskään erityisen häiritsevä. Ihan siististi sai asettumaan. 

En ole sanonut ääneen, mutta ihmettelen, miksi siihen kohtaan oli saatava ikkuna kun itse rakennuttivat talon. Että kai sille olisi voinut jotain.

Mä itse olisin laittanut sellaisen leveärimaisen puusälekaihtimen, mutta asunnon omista inhoaa kaikkia kaihtimia.

Vierailija
30/33 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keväisin on ollut juttua, että noissa voi olla ongelmana lasin epätasainen lämpeneminen ja sitä myötä hajoaminen.

Yksi- vai monikerroksisissa ikkunoissa? Tuntuu epäuskottavalta että sisimmän lasin sisäpuolella oleva kalvo aiheuttaisi merkittävän lämpötilaeron lasiin 🤔

31/33 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunakalvoa saa ostaa vaikka Clasulta. Meillä on vessanikkunassa sellaista.

https://www.clasohlson.com/fi/Ikkunakalvo%C2%A0ja-näkösuoja/34-1432-1

Sollasen ja tue täysin! Ikkunakalvot ovat erittäin monipuolinen ja yksinkertainen ratkaisu. Tärkeintä on valita oikea ikkunakalvo. Sinun on ymmärrettävä, mitä elokuva voi antaa ja mikä tärkeintä, mitä sivuvaikutuksia sillä voi olla. Ikkunakalvo muuttaa lasin ominaisuuksia, tehdään ilmaston mukavammin, sopivammin ja viihtyisimmin. Pari esimerkkiä: jos asunnossa tai .... Täältä https://www.ikkunakalvot.online/ikkunakalvo  voit oppia lisää ja ymmärtää, mikä on parempi valita

Vierailija
32/33 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähikaupan vieressä olevassa asunnossa ikkunan alaosa peitetty maitolasitarralla. Samannäköinen ehken jopa sama tarra ollut kymmenisen vuotta käytössä. Ei ole kurkistus aukkoja, mutta luulen ikkunan vierestä ihmisen näkevän tarran yli. Alempana olevalta kävelytieltä peittää suurelta osin näkyvyyden asuntoon.

Yllättävän harva teippauksia laittaa ja ennemmin pitää liki aina verhot kiinni.

Vierailija
33/33 |
29.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju jo. Tulin etsimään oliko kokemuksia gekkokankaista. Tahdon nähdä läpi, mutta en tahdo tulla nähdyksi - keittiön ikkunan vieressä on kävelytie. Tuo kangas vaikuttaa lupaavalta: kiinnitetään vahvoilla teipeillä, joihin magneetit. Aion ottaa 70cm korkean kankaan.