Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

kutsunko pojan kummitädin synttäreille kun ei halunnut jouluna muistaa

Vierailija
04.04.2013 |

poikaa mitenkään,kuinka on --haluaisitko kutsun?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummin velvollisuus on auttaa vanhempia lapsen kristillisessä kasvatuksessa ja muutenkin tukea perhettä. Kmmi ei ole jouluonttu.

Vierailija
2/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kysymyksenasettelu. Miten tiedät että ei HALUNNUT muistaa? En osaa kuvitella että en haluaisi muistaa kummilasta, voin kuvitella että jostain syystä näin pääsisi käymään. Jos näin pääsisi käymään, todella toivoisin että saisin kutsun synttäreille.

Mutta jos en haluaisi muistaa... Voiko olla että sitten en haluaisi kutsuakaan? Miksi olisin halunnut katkaista välini kummilapseen tai hänen perheeseensä? Olisiko siihen syytä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas haluaisin muistaa mun kummilasta, vaan kun mulle ei kerrota edes osoitetta, missä asuvat, niin ei voi lahja edes lähettää...

Vierailija
4/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin kiireinen kummitäti uuden elämänvaiheensa kanssa,ettei ole ehtinyt piipahtamaan tässä 10km päässä vaikka muuten kyllä jatkuvasti ajelee tuosta aika läheltä ohi.Voi olla,ettei tällainen vanha ystävyys jaksa enää lämmittää kun on niin paljon kaikkea muuta mukavaa elämässä

ap

Vierailija
5/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvun tapa, että ei muisteta jouluna, vaan ainoastaan synttäreillä ja sitten isommissa juhlissa. Se johtuu siitä, että suvussa on paljon isoja perheitä ja kummilapsia on ristiin ja monella paljon. 

Vierailija
6/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia jos se tapa on sovittu,sehän on silloinok,viime jouluun asti on muistanut poikaa,minäkin olen muistanut kohta 15v hänen tytärtään ja tehnyt tuon tytön kanssa muutakin kuin pakolliset pullakahvit synttäreillä

Vierailija
7/7 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin kutsun, en muutenkaan muista kummilapsia jouluna. Vaikka jotkut kummit muistavat omaa lastani jouluna. Mielestäni jokainen ostaa lahjoja siten kun itse haluaa, ei minkään vuorottelun mukaan.