Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vertaa itseensä entiseen fuckbuddyyn

Vierailija
22.03.2019 |

Ongelma on siis se, että mies vertaa itseään entiseen fuckbuddyyni. Erikoisinta tässä on se, etten ole kertonut tästä ihmisestä miehelle mitään muuta kuin että minulla ei ole ennen häntä ollut kuin yksi seksisuhde. Tämä tuli ilmi, kun lyhyesti käsiteltiin taustojamme.

Nyt mies maalailee kuvaa, että tässä tyypissä on joitain ominaisuuksia mitä haluaisin vieläkin. Ei todellakaan ole. Yksi nuoruuden hairahdus.

Miten tällaista asiaa pitäisi lähteä käsittelemään?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on ryhdistäydyttävä.

Vierailija
2/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaa varmaan, että et kelvannut fuckbuddyllesi muuhun kuin panoksi ja että on itse kakkosvaihtoehtona. Suomalainen mies ei ajattele itsestään paljoa positiivisia ellei omista 20cm mulkkua.

Vierailija
4/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni oli myös tosi mustasukkainen omasta "nuoruuden hairahduksestani" ja kyseessä oli vieläpä yhteinen tuttu. Huonoa itsetuntoahan tuo on. Mä en vain reagoinut tuohon nillitykseen mitenkään, meillä kaikilla on omat historiamme, emme kumpikaan olleet neitsyitä tavatessamme ja mieheni tiesi kyllä kenen kanssa olin ollut ennen häntä ja halusi silti alkaa seurustelemaan -> koin ettei hänellä ole oikeutta syyllistää asialla minua. Miehen itsetunto parani ajan saatossa ja mustasukkaisuus väheni. Samalla mies tutustui enemmän tähän ex-säätööni ja he tulivat yllättäen mainiosti juttuun keskenään. Pitävät nyt tiiviisti yhteyttä, tapaavat toisiaan ja ovat jopa tehneet viikonloppureissuja yhdessä. Itse en pidä ko. tyyppiin lainkaan yhteyttä eikä minua kiinnostaisi edes kuulla hänen kuulumisiaan mieheni kautta. Pointtini tässä jaarituksessa kai oli että koita vaan kestää ap, jos suhde on muuten hyvä, ajan kanssa tuo menee ohi kun miehesi on henkisesti käsitellyt ongelmansa. Jos tuntuu ettei millään pääse siitä yli tai tulee paljon riitaa niin sitten voi kyllä jo harkita eroa.

Vierailija
5/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaa varmaan, että et kelvannut fuckbuddyllesi muuhun kuin panoksi ja että on itse kakkosvaihtoehtona. Suomalainen mies ei ajattele itsestään paljoa positiivisia ellei omista 20cm mulkkua.

En edes tullut ajatelleeksi tällaista. Koko tilanne tuntuu niin naurettavalta, kun mieheni on sanattoman tärkeä ja rakas minulle.

Kumma, ettei miestä paina se, että mitä minä hänestä ajattelisin, kun itsellään on värikäs historia naisten kanssa. Paljon enemmän kuin mitä minulla, kun oma saldoni on vain kaksi.

Ap

Vierailija
6/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mieheni oli myös tosi mustasukkainen omasta "nuoruuden hairahduksestani" ja kyseessä oli vieläpä yhteinen tuttu. Huonoa itsetuntoahan tuo on. Mä en vain reagoinut tuohon nillitykseen mitenkään, meillä kaikilla on omat historiamme, emme kumpikaan olleet neitsyitä tavatessamme ja mieheni tiesi kyllä kenen kanssa olin ollut ennen häntä ja halusi silti alkaa seurustelemaan -> koin ettei hänellä ole oikeutta syyllistää asialla minua. Miehen itsetunto parani ajan saatossa ja mustasukkaisuus väheni. Samalla mies tutustui enemmän tähän ex-säätööni ja he tulivat yllättäen mainiosti juttuun keskenään. Pitävät nyt tiiviisti yhteyttä, tapaavat toisiaan ja ovat jopa tehneet viikonloppureissuja yhdessä. Itse en pidä ko. tyyppiin lainkaan yhteyttä eikä minua kiinnostaisi edes kuulla hänen kuulumisiaan mieheni kautta. Pointtini tässä jaarituksessa kai oli että koita vaan kestää ap, jos suhde on muuten hyvä, ajan kanssa tuo menee ohi kun miehesi on henkisesti käsitellyt ongelmansa. Jos tuntuu ettei millään pääse siitä yli tai tulee paljon riitaa niin sitten voi kyllä jo harkita eroa.

Ei tämä onneksi mikään riidan asia ole. Lähinnä vain itseäni surettaa, kun toinen ajattelee noin. En vain tiedä, miten helpottaisin miehen oloa, jollen sitten tosiaan jätä noita juttuja vain omaan arvoonsa. Luulen ajan tekevän tehtävänsä.

Ap

Vierailija
7/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan myötä luottamus kyllä kasvaa. Huono itsetuntokin voi korjaantua.

Vierailija
8/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla miehelläni oli sama homma. Suomi miehet...

Vierailija
9/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo suomimiehet, arapeilla ei tuota ongelmaa oo kun jos nainen yrittää lähteä niin kunniamu rha. Suomessa onneks saa erota... eikä ees leskijä polteta

Vierailija
10/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ottaisi suhteeseen naista jolla on ollut fuckbuddy

Vierailija
11/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vaiheita tulee suhteeseen välillä. Yhdessä kun selviätte niin olette vahvempia.

Vierailija
12/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois aika kiinnostavaa jutella naisen entisen panon kanssa ja vertailla kokemuksia.

Vierailija
13/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo suomimiehet, arapeilla ei tuota ongelmaa oo kun jos nainen yrittää lähteä niin kunniamu rha. Suomessa onneks saa erota... eikä ees leskijä polteta

Arabimiehet ovat tosiaan ulkoistaneet mustasukkaisuutensa osaksi yhteiskuntaansa jo tuhansia vuosia sitten, siellä ei tarvitse potea huonoa miehistä itsetuntoa naisen takia.

Vierailija
14/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liittyisikö tähän mitenkään se paskan määrä mitä suomalaisten miesten niskaan vähän väliä kaadetaan? Jo ennen rippikoulua suomalainen nuorimies on jo oppinut tietämään, ettei hänestä ainakaan suomalaisten mielestä ole oikeastaan yhtään mihinkään.

Vierailija
15/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai vertaa. Fb on saanut sen ai oa haluamansa tarjoamalla vain ruumiinsa, mutta miesystäväsi joutuu antamaan itsensä kokonaan. Se pistää mietityttämään millainen könsikäs se fb sitten olikaan.

Vierailija
16/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyisikö tähän mitenkään se paskan määrä mitä suomalaisten miesten niskaan vähän väliä kaadetaan? Jo ennen rippikoulua suomalainen nuorimies on jo oppinut tietämään, ettei hänestä ainakaan suomalaisten mielestä ole oikeastaan yhtään mihinkään.

Peruskouluissa voitaisiin kyllä opettaa, että onnen avaimet ovat jokaisen omissa käsissä ja antaa keinoja etsiä kanavia elämässä menestymiseen käytännön ja realiteettien tasolla.

Vierailija
17/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai vertaa. Fb on saanut sen ai oa haluamansa tarjoamalla vain ruumiinsa, mutta miesystäväsi joutuu antamaan itsensä kokonaan. Se pistää mietityttämään millainen könsikäs se fb sitten olikaan.

Olen myös pohtinut, josko se laittaa miehen miettimään, että miksi neitsyys meni fuckbuddylle. Että mitä hänessä on, kun kaikista miehistä päädyin harrastamaan seksiä hänen kanssaan.

Ap

Vierailija
18/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ongelmat.

Vierailija
19/32 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullakin on oikeus menneisyyteen.

Vierailija