Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta eka kertaa saan sormetuksen hieronnassa!

Neitoperho21v
22.03.2019 |

Jo viime kerralla se oli lähellä. Nyt hierojan luona eka kertaa.Tähän saakka hänen käsittelyssään työpaikallani, ja siellä oli todella lähellä jo märkä päiväuneni: Että mua sormetetaan. Ainoa huono puoli että hieroja on vanha ja ruma, mutta ei se haittaa kun pidän silmät kiinni ja jalat auki!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut se tasoittaa koska olet nuori ja tyhmä (aka Pertti)

Vierailija
2/5 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oo tyhmä. Paitsi toka kerralla kun pidin silmät avoinna ja jalat kiinni.No ei se ruma hieroja siitä tykännyt. Hieroi kyllä mun pakarat ja olen siitä asti ollut ns pa eli perse auki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä hierontafantasia-äijä täällä. Ei jaksaisi.

Vierailija
4/5 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo viime kerralla se oli lähellä. Nyt hierojan luona eka kertaa.Tähän saakka hänen käsittelyssään työpaikallani, ja siellä oli todella lähellä jo märkä päiväuneni: Että mua sormetetaan. Ainoa huono puoli että hieroja on vanha ja ruma, mutta ei se haittaa kun pidän silmät kiinni ja jalat auki!

Sano sille AP että pelkkä penishieronta riittää. Sun peppu tulee tollasesta turhan kipeeksi.

Vierailija
5/5 |
23.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että sama, mutta voittaa näköjään sun uteliaisuuskynnyksen kun joka kerta pitää kommentoida.Mikähän heppu sä oot päättämään kuka tänne kirjoittaa...teillä turkulaisilla on ihan omat foorumit siellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan