Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni viehättävä, kouluttautunut ja sopivaa miestä löytämätön nainen on harkinnut suhdetta naisen kanssa?

Vierailija
22.03.2019 |

Olen itse pitänyt itseäni aina puhtaasti heterona. Näin 40+ iässä kuitenkin mietin enemmän ja enemmän sitä, että ryhtyisinkin suhteeseen naisen kanssa. Valinnanvaraa tuntuisi olevan pilvin pimein. Sinkkuina on hurjan paljon terveillä elämäntavoilla, hyvällä maulla, hyvällä koulutuksella sekä sivistyksellä varustettuja naisia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei muuta kun leikkaat tukan lyhyeksi ja saksimaan!

Vierailija
2/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ainakin ystävien kesken olemme vitsailleet, että jos emme löydä miehiä niin alamme suhteeseen keskenämme. En tiedä kuinka tosissaan omat kaverini tällaisen asian kanssa oikeasti olisivat, mutta minä ainakin voisin hyvinkin kuvitella eläväni naisen kanssa. Vielä parempaa, jos nainen on samalla hyvä ystävä. Sehän olisi ihanaa. Minä en toisaalta ole koskaan pitänytkään itseäni heterona. Yksi ystäväni seurusteli naisen kanssa eron jälkeen, mutta suhde ei kestänyt kauaa ja on nyt miehen kanssa jälleen. Jos minun kohdalleni ero joskus tulee niin en aio edes yrittää uutta suhdetta kenenkään miehen kanssa vaan siirryn suoraa päätä naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valinnanvaraa? Luulet ap että ne kaikki on lellejä?

Vierailija
4/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei muuta kun leikkaat tukan lyhyeksi ja saksimaan!

Omituinen stereotypia sinulla. Et selkeästi kuulu kategoriaan sivistyneet ihmiset.

Vierailija
5/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me ainakin ystävien kesken olemme vitsailleet, että jos emme löydä miehiä niin alamme suhteeseen keskenämme. En tiedä kuinka tosissaan omat kaverini tällaisen asian kanssa oikeasti olisivat, mutta minä ainakin voisin hyvinkin kuvitella eläväni naisen kanssa. Vielä parempaa, jos nainen on samalla hyvä ystävä. Sehän olisi ihanaa. Minä en toisaalta ole koskaan pitänytkään itseäni heterona. Yksi ystäväni seurusteli naisen kanssa eron jälkeen, mutta suhde ei kestänyt kauaa ja on nyt miehen kanssa jälleen. Jos minun kohdalleni ero joskus tulee niin en aio edes yrittää uutta suhdetta kenenkään miehen kanssa vaan siirryn suoraa päätä naisiin.

Sama täällä! Meillä on ihan hirvittävän hauskaa keskenämme. Juuri tulimme yhteiseltä lomamatkalta enkä muista koskaan ikinä kenenkään miesystävän kanssa olleen lomalla yhtä hauskaa.

Vierailija
6/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen läpikotaisin hetero. Tunnen joitakin tosi mukavia lesboja, mutta he eivät herätä minussa samanlaisia värinöitä kuin miehet. Olen elänyt koko aikuisikäni yksin ja viihtynyt ihan hyvin, joten minulla ei ole tarvetta korvata naisella miestä, jota minulla ei ole. Miehen kyllä ottaisin mielelläni, mutta en ehkä saman katon alle.

Sanotaan, että kaikissa ihmisissä on hippunen biseksuaalia. Minusta sellaista ei vielä ole löytynyt.

50+

Vierailija
7/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

idioottti

Vierailija
8/8 |
22.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset ovat fiksuja, viehättäviä ja erittäin hyvää seuraa, mutta eivät he kiinnosta minua fiksujen ja viehättävien miesten tavoin. Harmi, koska naisten kanssa on helppo tulla toimeen - ja monet naiset ovat hoikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän