Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zoely e-pillerit -> hiustenlähtöä?!!

Vierailija
04.04.2013 |

Onko muilla kokemusta Zoely-pillereistä ja nimenomaan sellaista kokemusta, että hiuksia lähtee aikaisempaa enemmän? Muuta syytä en keksi, koska hiustenlähtö on jatkunut jo kuukausia ja verikokeissa kaikki oli OK...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söin noita pillereitä 8-9kk. Minulle tuli haluttomuutta ja epämääräistä apaattisuutta. Olin koko ajan väsynyt ja mistään en jaksanut oikein kiinnostua. Painoa tuli lisää 2-3kg. Lisäksi sain kamalia raivokohtauksia :(  En edes ajatellut hiustenlähtöä. Minulla pitkät hiukset ja aina lähtenyt hiuksia, enemmän tai vähemmän. Nyt tosin kun lopetin pillerit, niin hiukseni ovat menneet huonompaan kuntoon. Rasvoittuvat nopeasti ja päänahka kutisee. Mutta uskon tämän nyt johtuvan ihan vain siitä, että hormonit ihan sekaisin vielä pillerien lopettamisesta.

Vierailija
2/5 |
24.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kokeilla Propecia se toimi todella hyvä minun hiustenlähtöön. Tämä on, jos voin ostaa yleinen varten hyvän hinnan ilman reseptiä  http://genericmedstonorth.com/buy-propecia-fi.html?wm=10034&tr=8027

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä e-pillerit voi aiheutta hiustenlähtöä kuten muutkin rajut hormonaaliset muutokset. Mulle kaikki nuo matalahormoniset aiheuttaa sekä hiustenlähtöä että vakavia mielialaongelmia ja täydellistä seksuaalista haluttomuutta. Onneksi korkeampihormoninen (Microgynon) toimii mulla ihan ok.

Vierailija
4/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syökö niitä turhia lääkkeitä, jos ei ole mitään terveydellistä pakkoa siihen.

Vierailija
5/5 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi