Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Lidlin työntekijät on aina niin nyrpeinä?

Vierailija
03.04.2013 |

Ei hymyä ja toisilleenkin tiuskii vaan..Eikä mistään palvelutaidoista tietoakaan..

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakaspalvelu osa-aikaisena työnä on ihan kivaa, mutta kun istuu 37.5h aspailemassa usean vuoden ajan, niin siinä kyllä valitettavasti hymy välillä hyytyy..

Oon kyl myös ihmettelly Lidlien hoono soomi myyjiä kassoilla. Osastolla pyörii yleensä ihan kantasuomalaisia, mutta kassamyyjät on lähi-Lidlissä mamuja.

Vierailija
22/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl on ainakin ihan ystävällisiä ja siistejä myyjiä Lidlissä. Tekokynsityttöjä ei ehkä siksi ole niin paljoa kuin muissa ketjuissa, kun ymmärtääkseni Lidlissä kassat tekevät päivän aikana kaikenlaista muutakin, fyysisempiäkin hommia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin suurin osa kivoja nuoria naisia ja miehiä. Joku uusi poika on aika ujon oloinen, mutta eivät ole ainakaan keskimääräistä nyrpeämpiä.

Lähikaupassani K-supermarketissa on taas yksi tosi nyrpeä kassa. Hänen olemuksestaan tulee mieleen kiukutteleva teini. Cittarissa taas kassat tervehtivät tosi hyvin ja tarjoavat pikkupusseja ym.; siellä on varmaan kauppias teroittanut tätä asiaa. Prismassa ei ole niin ystävällisiä kassoja. Sellaista täällä. :)

Vierailija
24/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut, että kassalta saa hymyn jos hänelle hymyilee.

Myös Lidlissäkin, siellä ne vasta hölläkieliset kassat onkin. Kovia rupattelemaan. Ainakin Koivukylän Lidlissä, kun sen kerran kuussa käyn. :)

Vierailija
25/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Lidlissä nuoret työntekijät ja tosi ystävällisiä ovat! Mutta samalla tavalla ne tuossa S-marketissakin kutsuvat lisää väkeä kassalle tarpeen mukaan, ei ne siellä muuten vain kökötä kynsiään viilailemassa. Mutta se palvelu on laskenut S-marketissa tosi paljon, kassat ovat tosi kyllästyneen näköisiä.

Vierailija
26/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkemmin ajatellen marketeissa saa harvemmin hymyä ja iloista tehvehdystä muualla kuin Prismassa.

Vierailija
27/37 |
04.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 23:05"]

Hyvä 13, nro 3 valitteli sitä että Lidlin työntekijöillä ei ole meikkiä ja tukkakin on huonosti, eli nro  5 taisi selittää sitä työnteolla eikä millään ympäriinsä tällättynä tepastelulla. Opettele 13 lukemaan ketju ennen kuin kyselet tyhmiä.

[/quote]

Mikäs vastauspoliisi sinä kuvittelet olevasi?

Täällä kun on yleensä kysymys otsikossa, niin jos minulla on jotain sanottavaa siihen niin vastaan siihen. Vasta sen jälkeen luen ketjua eteenpäin ja kommentoin ehkä lisää jos tulee jotain uutta mieleen.

Vierailija
28/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppoihin ja S-kauppoihin verrattuna Lidlin kassat ovat huomattavasti ystävällisempiä, nopeampia, kassoja pyydetään lisää jos jonossa on yli 3 asiakasta, tuotetietoa ja niiden sijainnit on myös kassan tiedossa (ei näytä olevan muiden kauppojen kassoilla, testattu on). Lidlissä kassahenkilökunnan työpäivä ei todellakaan koostu siitä että perse ruvella istutaan vaan ja piippaillaan tuotteita, ennen kaupan avaamista hyllytetään kymmeniä lavoja tuotteita JA niitä hyllytetään myös kassalla ollessa mikäli asiakkaita ei näy. Kaupan kaikki tehtävät tehdään itse, ei siellä käy mikään SOLin muija lykkimässä lattianpesulaitetta, hah.

Vierailija
29/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28, missään muuallahan kuin Lidlissä sitten kaupan työntekijät eivät hyllytä rullakoittain tai lavoittain tavaraa, kutsu lisää kassoja tai pese lattioita, eihän? Onpa jännä, itse olen kyllä tehnyt kumpaakin "perse ruvella istumisen ja tuotteiden piippailun" lisäksi kaupassa töissä ollessani. Vai liekö tuo ollut sitten kauppa ollenkaan.

Vierailija
30/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28, missään muuallahan kuin Lidlissä sitten kaupan työntekijät eivät hyllytä rullakoittain tai lavoittain tavaraa, kutsu lisää kassoja tai pese lattioita, eihän? Onpa jännä, itse olen kyllä tehnyt kumpaakin "perse ruvella istumisen ja tuotteiden piippailun" lisäksi kaupassa töissä ollessani. Vai liekö tuo ollut sitten kauppa ollenkaan.

Kumpaakin = kaikkia. Pahoittelen kirjoitusvirhettä.

Vierailija
31/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisittepä kuinka nyrpeitä Lidlissä ollaan kun kyse on työstä, joka ei näy asiakkaille ( toimisto, varasto, esimies-alaistilanteet, hallintohommat). Kaikki ei siellä kestä.

Vierailija
32/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Lidlissä on aivan superhenkilökunta. Varsinkin yksi poika (olisikohan alkuperältään Balkanin alueelta), on aivan suloinen. Sanoin kerran miehelleni, että kyseinen poika on just sitä tyyppiä, johon rakastuisin jos olisin nuorempi. Hymyilevä ja kohtelias nuori mies!

Vierailija
33/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietäisittepä kuinka nyrpeitä Lidlissä ollaan kun kyse on työstä, joka ei näy asiakkaille ( toimisto, varasto, esimies-alaistilanteet, hallintohommat). Kaikki ei siellä kestä.

Mistähän varastosta puhut? Mun poika on ollut Lidlin keskusvarastolla töissä vuosia ja kehuu, että mukava meininki, hauskat työkaverit, kiva pomo.

Vierailija
34/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi älä nyt oo mielensäpahoittaja. Eihä ne tavarat hyllyyn itestään mee, tottakai ne muissakin kaupoissa joku sinne laittaa. Tarkotus oli selventää että Lidlissä työtahti on aivan eri, konsepti on aivan eri ja toimintamallit eroaa muista kaupoista. Hiljaset piipertäjät ei pärjää Lidlissä koska siellä on todellaki rankkaa fyysistä työtä ja tahti on kova.

Vierailija
35/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän Lidlissä on aivan superhenkilökunta. Varsinkin yksi poika (olisikohan alkuperältään Balkanin alueelta), on aivan suloinen. Sanoin kerran miehelleni, että kyseinen poika on just sitä tyyppiä, johon rakastuisin jos olisin nuorempi. Hymyilevä ja kohtelias nuori mies!

Mies tykkäsi, kun kehuit tuota nuorta poikaa? :)

Vierailija
36/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole huomannut, että lidlin myyjät olisi eronneet muiden kauppojen myyjistä.

Vierailija
37/37 |
08.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hymyä ja toisilleenkin tiuskii vaan..Eikä mistään palvelutaidoista tietoakaan..

Et sinäkään paljoa hymylisi jos joutuisit olemaan lidlssä töissä samalla, kun muut kaverit ovat päässeet prismaan tai k-kauppaan töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kaksi