Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko homeesta oireena olla tosi huono iho? Siis finnejä.

Vierailija
03.04.2013 |

Työpaikkani on ihan läpimätä ja homeessa, se on nyt onneksi ihan yleisesti tiedossa vaikka meitä työntekijöitä ei aluksi uskottu ollenkaan. Olen ollut tuossa paikassa töissä hiukkasen vajaa vuoden ja kolmen kuukauden jälkeen ihoni alkoi mennä tosi huonoon kuntoon, siis finnejä on enemmän kuin aikanaan teini-iässä (olen nyt 26). Voiko finnit olla homeoire? Tiedän että iho-oireita voi homeesta tulla, mutta olin ajatellut jotain ihottuman tapaista enemmän. Hengitystieoireita minulla ei ole.

Samoihin aikoihin työssä aloittamisen kanssa  lopetin e-pillerit, se on toinen vaihtoehtoni tämän syyksi. Mutta voiko hormoneista johtuvat oireet tulla 3kk pillereiden lopettamisen jälkeen? Lääkäriin varmaan pitäis mennä joo, mutta meidän työterveydestä ei ole hirveän hyvä maku jäänyt kun siellä(kin) meidän yksiköiden työntekijöiden home-oireita on vähätelty niin rankasti.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että voi. Isäni talo on pahasti homeessa ja kun siellä käy, iho ja hiukset muuttuu rasvaisen tuntuiseksi. Ilmeisesti se ilmassa leijaileva itiöpilvi tarttuu jotenkin ihoon. Usein tulee myös finnejä vierailun jälkeen.

Vierailija
2/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hometalossa työskentelevänä, mutta biologian koulutuksellani veikkaisin kyllä ennemmin hormonitasapainon muuttumista finnien syyksi. Ettet vaan olisi raskaana? Silloin monille tulee finnejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla