Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos sinulla olisi mahdollisuus saada arkeesi apua,

Vierailija
03.04.2013 |

niin millaista apua konkreettisesti tahtoisit ja olisit vailla, jotta jaksaisit itse paremmin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palkkaisin ensinnäkin 2 kertaa vuodessa jonkun pesemään meidän talon ikkunat. Perusteellinen siivous sillon tällöin saunaa myöten helpottaisi myös paljon. Lapset kun olivat pieniä, niin koiran ulkoiluttajaa olisin aina välillä tarvinnut. Joku kun olis aina aamulla tullut ja vienyt koiran pitkälle lenkille, niin mä olisin saanut rauhassa tehdä aamutoimet lasten kanssa.

Vierailija
2/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousapua.

Kaksi kertaa kuussa perussiivous, kahdesti vuodessa suursiivous + ikkunoiden pesu.

Olisipa ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta olen harkinnut. Esim. jos kerran kahdessa viikossa joku kävisi ja tekisi perussiivouksen ja pesisi kylppärin, saunan ja vessan, niin se auttais kummasti. Ja jos vielä 2 kertaa vuodessa pesisi ikkunat.

Toinen helpotus, jota myös olen harkinnut, on ruoan ostaminen netistä niin, että joku tuo ne kotiin.

Vierailija
4/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivooja mullekin!

Vierailija
5/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisitte valmiita maksamaan noista palveluista, esim.koiran lenkille viemisestä tai tunnin parin siivouksesta? Osastahan saa sen kotitaousvähennyksenkin hyödynnettyä. Itse olen myös vakavissani miettinyt tuota siivoojan palkkaamista pari kertaa kuukaudessa. Kylläpä helpottaisi kummasti tämän suurperheen pyörittämistä :)

Vierailija
6/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivous, aivan ehdottomasti. Jos samaan pakettiin saisi vielä paitojen silityspalvelun ja vaikka pyykkihuollon, niin kyllä helpottuisi huomattavasti. No pyykit kykenen kyllä hoitamaan täysin itsekin, mutta jos olisi mahdollisuus valita apua, niin sitten nuo 3 asiaa.

Vierailija
7/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voisi nakata roskat päivittäin roskikseen ja lajittella/hinnoitella/tehdä ilmoitukset huuto.nettiin turhista tavaroista

Vierailija
8/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten apua tartteisin avustamaan lastani koulunkäynnissä, eli läksyjen auttamiseen. Ja vielä jos tämä apu voisi olla aamuisin meillä ja tsekkais, että samainen lapsi syö kunnon aamiaisen ja lähtee ajoissa kouluun, olisin onnesta soikeana!

Vierailija
9/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 14:28"]

Mitä olisitte valmiita maksamaan noista palveluista, esim.koiran lenkille viemisestä tai tunnin parin siivouksesta? Osastahan saa sen kotitaousvähennyksenkin hyödynnettyä. Itse olen myös vakavissani miettinyt tuota siivoojan palkkaamista pari kertaa kuukaudessa. Kylläpä helpottaisi kummasti tämän suurperheen pyörittämistä :)

[/quote]

Meillä käy siivooja 2 kertaa kuussa ja ikkunat pesetetään kerran vuodessa. Lomilla tehdään lumityöt ja leikataan nurmikot jotta talo pysyy asutun näköisenä ja jotta palattua ei olisi heti rästityöt odottamassa.

Kolmen tonnin hujakoilla/vuosi ja kotitalousvähennykset toki hyödynnetään.

Mukavasti helpottaa nuo palvelut.

Vierailija
10/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakanoiden mankelointi!

Vierailija
11/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki olis kiva edes kerran viikossa. Voisi tehdä samalla ison satsin, että riittää seuraavallekin päivälle.

itse hoidan koko 6 henkisen perheen ruokahuollon ja joskus **tuttaa niin vietävästi.

Vierailija
12/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

S i i v o o j a, 1-2x kkssa helpottaisi todella kun rn itse ole mikään himosiivooja. Töissä ollessani kävi 1x kk ja oli jo iso apu, ammattilaislla kun on ammattitaito ja työhön tarkoitetut prlit ja pensselit. n.35e/h (satakunta), yleensä meni n.4 tuntia 3h+k. Sauna ja ikkunat 2x vuodessa eri hinnoilla...

Vierailija
13/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun viemään lapset puistoon pariksi tunniksi, niin saisin tehdä töitä. Tai vaikka vain olla. Olen muuten kotona, mutta teen välillä iltaisin opetuskeikkoja tai freelance-kirjoitushommia. Olisi ihanaa, kun töitä saisi tehtyä päivällä eikä rättiväsyneenä illalla.

Vierailija
14/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 lisää vielä että lakanapyykki pesetetään pesulassa...

Vierailija
15/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokki, joka hoitais ruokaostokset ja suunnittelisi ruokalistan meidän ehdoilla.

Vierailija
16/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousapu, lastenhoito ja koirien lenkitys olisi ne tärkeimmät kolme

Vierailija
17/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä akuutein apu olisi päivittäinen siivousapu (esim 2-3 h joka aamu) ja siihen haemmekin tekijää.

Vierailija
18/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivousta 2-3h joka aamu? Siis miten teillä riittää siivottavaa? :)

Vierailija
19/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 19:10"]

Siivousta 2-3h joka aamu? Siis miten teillä riittää siivottavaa? :)

[/quote]

Allerginen suurperhe eli haen jotakuta joka tulisi noin klo 8 ja vaihtaisi lakanat, tuulettaisi makkarit, petaisi pedit, pesisi ekan pyyykkikoneellisen, imuroisi molemmat kerrokset (moppaisi sen mitä ehtii) ja järjestelisi ainakin köökin. Jos aika sallisi saisi toki siivota enemmänkin....

60 euroa per arkipäivä olisin valmis maksamaan. Ei mikään "ruhtinaallinen palkka" mutta ok jollekin lisätienestin tavoittelijalle?

Vierailija
20/22 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmmm....no olen hoitanut noi kotityöt ja sitä ennen miehen kanssa kunnes erosimme.Että nyt teen yksin.Onhan se tylsää mutta minkäs teet.Toisaalta välillä on hirveän siistiä eikä tarvitse mitään kun ei oo ketään kotona/sotkemassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä