Miksi poliisi ei edes yritä puuttua huumekauppaan Torkkelinmäellä ja sen lähistöllä?
Maksetaanko niille siitä että antavat diilereiden olla rauhassa?
Kommentit (48)
Pengerkatu kirjoitti:
Asun tässä vieressä, miksi en ole huomannut mitään, miten ne tunnistaa? Pitäisikö minun pelätä?
Asuin ennen siinä nurkilla ja viime kesänä menin katsomaan sitä tilannetta. Koirapuistossa oli kaksi koiran ulkoiluttajaa ja seitsemän hengen diileriporukka joka teki kauppaa avoimesti. Katselivat vielä minua pitkään että ostanko vai enkö osta kun jäin hetkeksi pällistelemään.
En ostanut.
Eikös sieltä lopettanut se Ärräkin kun kävi liian levottomaksi toi huumesota?
Össön ja Sössön persut täällä taas sönköttämässä.
Pengerkatu kirjoitti:
Asun tässä vieressä, miksi en ole huomannut mitään, miten ne tunnistaa? Pitäisikö minun pelätä?
Minäkin asun vieressä, mutta en ole sokea. Ei mitään tarvitse käsittääkseni pelätä, mutta hemmetin epämiellyttävää on asua niin, että huumediilerit pyörii melkein omassa pihassa ja ikkunasta näkee ne.
Vierailija kirjoitti:
Pengerkatu kirjoitti:
Minäkin asun vieressä, mutta en ole sokea. Ei mitään tarvitse käsittääkseni pelätä, mutta hemmetin epämiellyttävää on asua niin, että huumediilerit pyörii melkein omassa pihassa ja ikkunasta näkee ne.
No jaa, eipä noista pahemmin harmia kuitenkaan ole ulkopuolisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pengerkatu kirjoitti:
No jaa, eipä noista pahemmin harmia kuitenkaan ole ulkopuolisille.
Myyjistä harvemmin, mutta asiakkaistaan sitäkin herkemmin.
Eikö noita narkkeja voisi siirtää vaikka Ahvenanmaalle? Eivät olisi häiriöksi.