Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain uutta työpaikkaa enkä haluakaan sitä

Vierailija
03.04.2013 |

Yhtenä yleisen kyllästymisen hetkenä hain uutta työpaikkaa, mutta tajusin pian, etten haluakaan sitä. Siinä on 500 euroa parempi palkka kuin nykyisessä työssäni, mutta työmatka on huomattavasti pitempi ja työ on sisällöltään vähemmän monipuolinen kuin nykyinen työni. Samalla työ olisi myös huomattavasti vähemmän stressaavaa. 

Olen sanonut nykyisessä työpaikassani, että hain tuota toista paikkaa, mutta en ole varma haluanko mennä sinne, vaikka minut valittaisiin. Valituksi tulemisen riski on melkoinen, sillä tiedän olevani tällä alueella yksi parhaista alan asiantuntijoista. Tunnen aika hyvin tuon organisaation ihmisiä ja tuntuu jotenkin nololta ilmoittaa, etten sittenkään halua paikkaa. 

Enpä tosiaan tiedä, mitä kannattaisi tehdä. Nykyinen työni on hirveän kuormittavaa ja organisaatio on sekavassa tilassa myös talouden suhteen.Minulla on nyt muutama oman alan kollega, toisessa paikassa odottaisi pieni yhteisö eikä yhtään kolleegaa. Työni on nyt hyvin kuormittava ja mietin, miten jaksan sitä eläkeikään saakka. Tavallaan toivon, etteivät valitsisi minua, mutta tiedän, että heidän on liki mahdotonta ohittaa minut. Merkillinen ongelma kerrassaan. 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätät sitten kun saat tiedon pääsisitkö. Niin kauan kuin ei ole nimiä työsopparissa voit aivan vapaasti päättää että et otakaan tarjottua paikkaa vastaan. Siinä ei ole yhtään mitään noloa. Monihan hakee moneen paikkaankin ja jos pääsee useampaan, osalle on pakko sanoa että kiitos kiinnostuksesta, mutta ei kiitos tällä kertaa. 

Jos sulla kutienkin on noin haluttua osaamista, niin varmaan on muitakin työpaikkavaihtoehtoja olemassa kuin nuo 2, joista ilmeisesti kumpikaan ei ole oikein hyvä. Minä kyllä valkkaisin sen uuden ihan heti jos se tarkoittaisi stressittömämpää työtä ja isompi palkka, mutta jotkut tykkää haasteista ja se on ok.

Vierailija
2/2 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä. 

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä