Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö äänikirjoista? Kuinka usein kuuntelet niitä?

Vierailija
21.03.2019 |

Fani

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, helpompi raahata työmatkalla mukana kännykässä kuin kirjaa kassissa. Kuuntelen päivittäin parisen tuntia ja joskus myös neuloessa lisää.

Vierailija
2/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Olen kuunnellut äänikirjoja koko ikäni, kohta 40 vuotta. Nykyään on mainiota, kun valikoima on niin laaja. Kuuntelen Bookbeatista ja lähes päivittäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän. Olen kuunnellut äänikirjoja koko ikäni, kohta 40 vuotta. Nykyään on mainiota, kun valikoima on niin laaja. Kuuntelen Bookbeatista ja lähes päivittäin.

Mistä pystyi kuuntelemaan 40 vuotta sitten, kirjastossa?

Vierailija
4/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Kuuntelen äänikirjana aina silloin jos en löydä jotain muunkielistä (yleensä englannin) kirjaa suomennettuna. Olen hidas lukija (lukihäiriö) ja englanninkielisten tekstien lukeminen on minulta niin hidasta ja uuvuttavaa, että on paljon mukavampi kuunnella sujuvaa tekstiä.

En osaa kuunnella kirjoja julkisilla paikoilla, esim. ratikassa, mutta niitä on mukava kuunnella myös vaikka siivotessa tai treenatessa kotona.

Vierailija
5/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole äänikirjoja vastaan vaikken itse niitä kuuntele. Lapsille luin joskus ääneen elokuvia, kirjoja ja sarjiksia.

Muiden mielestä ääneni on sellainen että mun pitäisi lukea äänikirjoja. Mahtaako sellaisella elää?

Vierailija
6/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena kuuntelin niitä usein. Vanhemmat saivat iltasadun luettua ja sanoivat että on aika mennä nukkumaan. Kun mun huoneen ovi sulkeutui, kaivoin walkmanit tyynyn alta ja laitoin Katto-Kassisen tai Vinskin ja Vinsentin seikkailut pyörimään. Aikaa myöden ne jäi. Nyt on muutamaa tullut youtubesta kuunneltua, mutta ei niistä jotenkin saa samalla tavalla kiinni kuin mitä silloin lapsena.

Vierailija
7/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen, jos on hyvä lukija, esim. näyttelijäkoulutuksen saanut lukija.

Vierailija
8/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen joka päivä puuhastellessa, matkustaessa ja nukkumaan mennessä. 

Vierailija
9/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän. Luen itse kirjoja äänikirjoiksi ja helposti sitten muiden lukemia kirjoja kuunnellessa tulee mietityksi, että miten olis tuonkin kohdan itse lukenut tai nimen lausunut tai jotain vastaavaa. Riippuu tosi paljon lukijasta.

Vierailija
10/10 |
21.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä pystyi kuuntelemaan 40 vuotta sitten, kirjastossa?

Kirjastosta saattoi lainata ns. kasettikirjoja, joita oli aika paljon verrattuna nykyiseen tarjontaan. Kasetit ja cd:t  ovat laadukkaita, mutta mp3-levyissä on valitettavan usein vikaa, jonka jo kustantajat saisivat huomata.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän