Olen 160/45 ja AA. Muita kohtalotovereita?
Aina ollut tällainen, en liho. Vihaan kehoani ja haluan silikonit ja kurveja. Mies vittuilee ja puhuu minun olevan ruma, luuviulu, lauta. Seurustelun alussa laihuuteni ei häntä haitannut, nyt oltu 15 v. yhdessä ja viimeiset 10 v. pelkkää haukkumista.
Kommentit (27)
Olen monen lapsen äiti ja mummokin jo, ikää melkein 50v. Pituutta 159 ja painoa 46, timmissä kunnossa eli tyytyväinen pitäisi olla. Niitä lisäkiloja (raskaana ollessa painoin aina yli 60kg) kaipaan mutta tähän on kai tyytyminen.
Voi ei, miehesi on kyllä tosi törkeä! Itsekin olen pienitissinen ja jos mieheni tuollaisia puhuisi, olisi kyllä ero tullut jo aikaa sitten.
Minulla on ollut iso ja pienirintaisia tyttöystäviä, ja kaikki ne ovat ( rinnat ) olleet kauniita, koska niiden omistajat ovat olleet sinut itsensä kanssa. Ei pidä ( helppo sanoa ) välittää toisten haukuista, ne eivät ole itsekkään täydellisiä.
Mielestäni sinulla on vain 1 ongelma, ja se on miehesi asenne. Mieti haluatko kuunnella tuollaista vai kenties elää mieluummin jonkun toisen kanssa, joka arvostaa sinua sellaisena kuin olet?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:23"]
Olisin ennemmin pulska isotissi kuin mikä nyt olen. Mutta siis ihanne olisi, että lihoisin 10 kg ja olisi edes jotkut tissit...
Ap
[/quote]
Niinhän sitä sanotaan... Olin itse 30-vuotiaaksi asti tuollainen kuin sinäkin. Näytin mielestäni surkealta rääpäleeltä, en oikein naiselta ollenkaan. No, tuli (muista syistä) ero, alkoi alkoholi maistua ja lohtuherkku, ja parin vuoden päästä painoin 70 kg. No nyt oli tissiä C-kupin edestä, mutta myös valtava kaljamaha ja hameita ei voinut kesällä käyttää kun läskit reidet hankasi ihon rikki hameen alla.
Sitten ymmärsin, että oli se PALJON parempi se hoikka. Hyvä ryhti ja pukeutumisella vähän massaa, kerrospukeutumista jne niin sitä voi olla hyvän näköinen vaikka on ns. lauta ja hyvin hoikka. Toisaalta kun nyt painan 55 kg niin on tämä kivampi kyllä kuin se luisevuus. Mulla tosiaan vaatii alkoholin suurkulutusta että pysyn lihoissa, oikein mikään muu ei auta.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:38"]
Miehen voi laittaa vaihtoon tai ainakin käskeä katsomaan peiliin, tuskin sieläkään mikään David Beckham on ja hänkin hyväksyy nälkiintyneen vaimonsa sellaisena kuin tämä on.
[/quote]
Hyvin sanottu!