Olen 160/45 ja AA. Muita kohtalotovereita?
Aina ollut tällainen, en liho. Vihaan kehoani ja haluan silikonit ja kurveja. Mies vittuilee ja puhuu minun olevan ruma, luuviulu, lauta. Seurustelun alussa laihuuteni ei häntä haitannut, nyt oltu 15 v. yhdessä ja viimeiset 10 v. pelkkää haukkumista.
Kommentit (27)
Mä olin ennen raskautta samoissa mitoissa. Kotiäitivuodet lihottivat nyt 160 cm, 82 kg ( 6 kg:n laihdutus takana) ja DD-kupit. Kovasti kaipailisin takaisin entisiin mittoihin, miehellekään en kelpaa tällaisena.
No ei se ole niin helppoa lähteä
Ap
Olisin ennemmin pulska isotissi kuin mikä nyt olen. Mutta siis ihanne olisi, että lihoisin 10 kg ja olisi edes jotkut tissit...
Ap
Olen vähän alle 160 cm, painoa 48 kg ja hädin tuskin aa. Pidän itseäni epänaisellisema enkä ole sinut vartaloni kanssa, vaikka ikää yli 40 ja lapsiakin useampi. Mies sentään ymmärtää pitää turpansa tukossa.
Kuulostaa ikävältä, että miehesi puhuu tuohon sävyyn. Tissejä tuskin saa kasvatettua muuta kuin lihomalla, koska rasvaahan ne on. Lihasta pystyy hankkimaan, ja lihakset tuo muotoja. Hanki personal trainer, ala syödä oikeaa, rakentavaa ruokaa ja aloitat lihaskuntotreenin. Noista mitoista on helppo lähteä, koska laihduttaa ei tarvitse - sen kun rupeat kasvattaamaan lihasta. Kun saat muotoa pakaraan, reisiin, käsivarsiin jne. niin jopa siinä tissien koko unohtuu.
Terveisin lihaksikas A-kuppi, jonka perään miehet katselee ihan mielellään.
6, mukava mies sinulla ja kiva, kun ymmärrät tunteeni. 7, jotenkin vierastan kovin lihaksikasta kroppaa, voisiko sitä muokata niin ettei tulisi mikään lihaskimppu?
Ap
Samoin minä olin ennen raskautta tuon kokoinen, jopa pari kiloa laihempikin. Uskon ja tiedän että voi olla rasittavaa kun ei kiloja kerry vaikka haluaisi. Ei paljoa lievitä että muut sanoo että parempi noin kuin ylipainoinen, ei kai sitä ylipainoiseksi ole tavoitteenakaan tulla vaan sopivaksi. Ihmiset ei tajua että lihottaminen voi olla todella vaikeaa. Oletko koskaan kysynyt neuvoja ravitsemusterapeutilta/teettänyt just sulle tarkoitettua kunto-ohjelmaa? Miehesi on tosi inhottava, epäreilu.. mikä hänellä mättää itsellään että pitää haukkua pahan olonsa sinun päälle.. Voimia!
Mua ärsyttää hoikat ihmiset, jotka valittaa siitä, etteivät saa painoaan nousemaan ja nyyh kun on kamalaa. Kokeilkaapa ylipainoisen elämää vähän aikaa (vaatteita ei löydy, itsetunto on nollissa, joka lehdessä on vain laihdutusohjeita masentamassa lisää, tutkimukset kertovat että ylipainoiset eivät menesty työelämässä jne, lääkäri vittuilee) niin johan alkaa oma paino olla tyydyttävämpi.
Tai sitten ihan aikuisten oikeasti nostatte sitä painoa, samat energian lait siihen pätee kuin laihduttamiseenkin.
Olen 161 /49AA mutten ole kuitenkaan kohtalotoveri. Olen tyytyväinen kroppaani, minusta on ihanaa olla hoikka! Toki rinnat voisivat olla hieman isommat, mutta kaikkea hyvää nyt ei vaan aina voi saada samassa paketissa...
Puolison haukkumista en hyväksy milläään tasolla, kuullostaa todella hajottavalta..... Sinuna tekisin miehelle selväksi ettei minulle puhuta noin, ja hakeutuisin pariterapiaan. Jos suhteenne on noin tulehtunut, niin ei siihen silikonit auta. Parisuhteessa kuuluu olla hyvä olla, ja jos se ei millään onnistu, niin on parempi olla yksin.
[quote author="Vierailija" time="02.04.2013 klo 21:05"]
Aina ollut tällainen, en liho. Vihaan kehoani ja haluan silikonit ja kurveja. Mies vittuilee ja puhuu minun olevan ruma, luuviulu, lauta. Seurustelun alussa laihuuteni ei häntä haitannut, nyt oltu 15 v. yhdessä ja viimeiset 10 v. pelkkää haukkumista.
[/quote]
Täydellinen kroppa. Vaihda miestä.
Ennen lapsia olin tuon kokoinen tai 163/47 ja kaiken lisäksi c-kupin rinnat. Nyt 15v myöhemmin 85kg ja rinnat kuppikokoa G, oikeasti ainakin kauniita vaatteita saa aa-kupeilla ja toppauksilla aika paljon paremmin kuin näillä mitoilla.
Miehen voi laittaa vaihtoon tai ainakin käskeä katsomaan peiliin, tuskin sieläkään mikään David Beckham on ja hänkin hyväksyy nälkiintyneen vaimonsa sellaisena kuin tämä on.
Kiitos viesteistä, etenkin kannustavista. Ei se ole niin helppoa lihoa! Ja on minullekin lääkäri vittuillut painosta ja ei minullekaan vaatteet istu!
Ap
12, ei ole. Näytän nälkiintyneeltä pojalta
Ap
Ootko ap kokeillut öljylisää ruokavalioon? Öljyssä on paljon kaloreita ja sitä kun muutaman ruokalusikallisen lisäät ruokiin päivittäin, niin luulisi että paino nousisi. Pähkinöitä kannattaa syödä päivittäin.
Ja selvästi erottuvat lihakset eivät tule tuosta vaan, varsinkaan isot sellaiset. Eli ei kannata huolehtia siitä, että sinusta tulisi yhtäkkiä joku lihaskimppu.
nro 6 kommentoi:
Ei pienen ja rinnattoman ole lainkaan helppoa löytää istuvia vaatteita, aikamoinen harhaluulo. Isokokoisille on sentään omia mallistoja lähes joka kaupassa, kun taas pienet koot alkaa 36:sta tai enintään 34:sta. Kokoa 32 on todella vaikea löytää ja nekin on leikattu muodokkaalle vartalolle. Istuvia kauluspaitoja en ole löytänyt mistään.
Lihoaminen ei myöskään ole yksinkertaista. Itse olin ennen raskauksia 42 kg ja tein kaikkeni saadkseni painon nousemaan 45 kg. Lääkärit huomautteli minulle alipainosta. Söin apteekin lisäravinteita, suklaata, karkkia, mikään ei auttanut. Ja nyt kun olen saanut niitä kaivattuja lisäkiloja, ne ovat kaikki asettuneet takapuoleen ja mahaan, eikä lainkaan tisseihin, kuinka epäreilua!
Öljyä on ravinnossa, pähkinöitä ei. Niitä voisin kokeilla. Kiitos edelleen kaikille, olette vastailleet (suurin osa) niin nätisti ja kannustavasti.
Ap
Oletko aina inhonnut vartaloasi vai vasta sitten kun mies alkoi haukkua sinua? Ehkei ongelma olekaan laihuus vaan haukkuminen.... Eihän kukaan kestä sellaista itsetunnon kärsimättä.
Olet varmasti hoikka luonnostaan, mutta uskon että voit saada hieman rasvakudosta kun alat syödä hieman useammin ja hieman rasvaisempaa ravintoa. Kokeileppas liottaa manteleita ja pähkinöitä yön yli vedessä niin niistä tulee mukavan rapsakoita. Ne myös sulavat paremmin kun entsyymit ovat heränneet eloon liotessa. Kylmäpuristettua oliiviöljyä ja kylmäpuristettua kookosöljyä voisi myös kokeilla, kohtuudella tietenkin. Kananmunia, itse tykkään kunnon munakkaasta kerran tai kaksi viikossa.
Ennen kaikkea toivon että saisitte parisuhteenne kuntoon, niin että oppisitte olemaan kohteliaita tai edes asiallisia toisianne kohtaan. Älä anna kohdella itseäsi huonosti, äläkä alennu samalle tasolle miehen kanssa. Jos suhde ei enää parane niin sitten olisi paras lähteä eri suuntiin.
Ellei sinulla ole varaa silikoneihin, niin yritä hyväksyä kroppasi sellaisena kuin se on...oikeasti, jos olet terve, hoikka ihminen niin sinun ei pitäisi valittaa ja tuhlata elämää negatiivisuuteen. Jokainen vartalo on omalla tavallaan kaunis, minusta on niin hullua uskoa vain median yksipuolista kauneusihannetta, johon isot rinnatkin kuuluvat. Toki luolamiehetkin tykkäsivät kurveista, mutta siihen aikaan läskikerrokset olikin tarpeen,toisin kuin tänään.
Mielestäni kaksi asiaa tekevät ihmisestä kauniin, hymy ja ryhti. Itselläni on hymypuoli kunnossa mutta ryhdille pitäisi tehdä jotain...
Kyllä äijä voi ensin omat varustuksensa silikonilla täyttää ja tulla sitten naiselle ehdottamaan silikontitissejä, jotka näyttävät poikkeuksetta aika luonnottomilta.
Ei D-kupeillakaan ole helppo löytää istuvia paitapuseroita, vaan aina ne kinnaavat rinnan kohdalta... varsinkin kun itse olen kohtuullisen hoikka lantiosta.
Nykyisin saa kuitenkin hyviä topattuja liivejä ja kauniita mekkoja, joita tällainen pulleroinen ei voi kuvitella käyttävänsäkään. Oletko kokeillut? Farkut ja miesten paita eivät ole naisellisia vaatteita.
No miksi kuuntelet ukon vittuilua? Jos et pysty hankkimaan lihasta / läskiä luiden päälle, niin vaihtoehdot varmaan ovat melko vähissä; joko pistät ukon ruotuun / pihalle, tai sitten vaan tyydyt osaasi ja kuuntelet vittuilua maailman loppuun asti.
Ja ei nuo sun mitat nyt niin pahoille kuulosta; olet sentäs hoikka ja pieni, eli pienet rinnat ovat luonnollinen asia. Itsellä massaa paljon enemmän ja sama kuppikoko :( Mitähän ukkos minusta tuumaisi?? (eipä silti että noin moukan oloisen ukon mielipidettä noteeraisin tai jaksaisin edes kuulla...)