Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on parturikampaajan tai kosmetolgin koulutus? Kesto?

Vierailija
02.04.2013 |

Kauanko kestää koulutus esim. yo-pohjalla? Millainen koulutus? Paljonko harjoittelua jne, Minulla pienet lapset, eli onko harjoittelua mahdollista suorittaa vain päivisin? Olen yh ja päiväkotiauki 17. asti ja eka ja tokaluokalla lapset, joten illalla ei ole mahdollista olla pois kotoa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö täällä muka ole yhtään parturi-kampaajia paikalla??

Vierailija
2/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yo-pohjalta 2 vuotta amiksessa (siis jompikumpi) tai yksityisessä oppilaitoksessa maksullisena koulutuksena lyhyempi. Harjoittelua on vähintään 20ov, eli puoli vuotta ja se suoritetaan ihan oikeilla työpaikoilla ja ihan oikeaa työtä tehden, eli iltavuorojakin varmasti tulee. Miten ajattelit lasten hoidon järjestää sitten jos töihin noille aloille menet?

Vierailija
4/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kovin pitkä ja korkeatasoinen olla, sen perusteella mitä nyt noiden kanssa tekemisissä olen ollut....

Vierailija
5/7 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta-ja viikonloppuvuorot on pakollisia työharjoittelussa jos alan kouluun menet. Koulupäivät 

on noin 8.30-16 vähintään 4 päivää viikossa. Samat lomat kuin kaikissa muissa kouluissa paitsi työharjoitteluaikana. Lomia ei voi pitää silloin kun on työssä eikä poissaoloista oikein tykätä.

Harkitse vielä. Ainakin pääkaupunkiseudulla on suuri työttömyys noilla aloilla, palkat on tosi pienet ja suurin osa haluaa vuokratuolille yrittäjän joten alkupääomaa pitää olla ja silloinkin asiakkaat pitää hankkia ite.

Vierailija
6/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok... eipä tämä opiskelu sitten taida oikein onnistua lasten kanssa kuin vasta paaaljon myöehemmin :(

Vierailija
7/7 |
03.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up